Kysymys K-plussakortista
Mietin kyseisen kortin hankkimista ja kysynkin nyt muutamaa asiaa siihen liittyen.
Mitä se maksaa?
Kun on kassalla, niin miten sitä korttia käytetään? Ennen ostosten maksua, vai jälkeen? Onko siinä joku numero, mikä näpytellään, vai vilautetaanko sitä vain?
Kiitos, jos viitsitte vastata.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa mitään mutta K-ryhmä tietää sinusta kohta kaiken kun käytät korttia. Vanha magneettinauha tai lähimaksutyyppinen systeemi. Käytetään ennen maksua.
Tiedän toki, että tietoja kerätään. Tuota korttia olen miettinyt siksi kun lähelläni on parikin K kauppaa, niin sais joitain tuotteita edullisesti tuon kortin avulla. Liikkuminen alkaa olla mulla jo vähän hankalaa, joten lähin kauppa olis hyvä. Tilaan kyllä kotiinkuljetuksellakin ruokatavaroita.
ap
Hommaa ihmeessä kortti. Ilmainen on ja saat alennusta.
Mobiiliedut saat vastapalveluksena siitä että Kesko seuraa ostoksia, aivan samoin kuin Lidlin sovellus, S-mobiilin sisälläkin on muutama kassalta lunastettava etu. Eivät he sinusta ole kiinnostuneita, ainoastaan osto
No, edes jotakuta kiinnostaa se mitä hain kaupasta 😓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa mitään ja saa kortin tai voi liittää pankkikorttiin . Itselläni erillinen kortti koska helpompi käyttää jos maksaa välillä rahalla niin ei tarvitse ottaa pankkikorttia esille .Kannattaa ottaa koska joskus hyviä plussatarjouksia , sitä rahaahan kertyy nirkosasti eli muutama euro vuodessa jonka saa päätteellä kuitata otetuksi ja kannattaa aina laitta kyllä että käyttää rahabonuksen koska muuten oli hankalaa jälkikäteen saada se käyttöön .
K-plussakortin käyttö on yksinkertaista. Jos epäilyttää, niin myyjä siinä kassalla opastaa kyllä. Sanot vain, että sulla ei ole ennen ollut bonuskorttia, etkä tiedä miten sitä käytetään. Myyjä näyttää, miten vedät sen vain läpi siitä maksulaitteen reunasta ja sillä siisti. Tee se ihan ensimmäiseksi, niin tulee tehdyksi.
Plussaa tulee tosiaan aika vähän, mutta on hyviä tarjouksia pl
Olen luullut että kylmäasemalta ei saa pisteitä , täytyykin tarkistaa koska käytä sitä paljon .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tynnyrissä oikein eläät
Miksi pitää kommentoida kuin joku heikkolaatuinen?
Koska hän on heikkolaatuinen ja kommentointi on sen mukaista 😂
Minulla on K-kortti pankkikorttiin liitettynä ja asioin K-liikkeissä harvoin, mutta maksan aina sillä. Se on silloin helppoa kuin heinän teko!
Vierailija kirjoitti:
Mulla se on pankkikortissa. Eli kun maksan kortilla ottaa ekaksi plussan.
Muistaakseni ei maksa mitään toisin kuin s-kortti.
Mulla on erillinenplussakortti kun on s-pankin pankkikortti. Joskus hyvin kauan sitten kortti maksoi 50 markkaa, ostin kortin itselleni koska erään cittarin avajaistarjouksena oli telkku 150 markkaa normihintaa halvempi. Voitin siis 100 mk. Kortti siitä lähtien käytössä.
Koska en tiennyt mikä käytäntö on nykyään niin tein google haun:
"perus K-Plussa-kortti ja -jäsenyys ovat maksuttomia. Voit tilata kortin veloituksetta osoitteesta plussa.fi tai K-Ruoka-sovelluksesta, tai voit lisätä Plussa-ominaisuuden maksutta olemassa olevaan maksukorttiisi yhteensopivan pankin kautta. "
Samalla rupesin miettimään mitähän sille mun viiskympppiselle on tapahtunut 😁Eipä se nykyrahassa ole juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun sitten vilautat sitä korttia etenkin jossain K-kaupassa jossa et ole vähään aikaan käynyt, vähän ajan päästä tulee sähköpostiin utelu, että kuinka asiointi kaupassa sujui.
(Yleensä vastaan että kassaneidillä olisi voinut olla isommat tissit ja antavampi decoltee niin asiointi olisi ollut miellyttävämpi.)
Ei minulle ole tullut! Miksihän? Asioin kyllä useimmiten Cittareissa mutta eri paikkakunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa mitään mutta K-ryhmä tietää sinusta kohta kaiken kun käytät korttia. Vanha magneettinauha tai lähimaksutyyppinen systeemi. Käytetään ennen maksua.
Joo, kaikkein pahinta näissä bonussysteemeissä on sulle kohdistetut tarjoukset, eli voit saada usein ostamaasi tuotetta edullisemmin. Ihan kamalaa.
Ja kortin voi vilauttaa lukijalle heti kun kassa on piipannut ekan tuotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa mitään ja saa kortin tai voi liittää pankkikorttiin . Itselläni erillinen kortti koska helpompi käyttää jos maksaa välillä rahalla niin ei tarvitse ottaa pankkikorttia esille .Kannattaa ottaa koska joskus hyviä plussatarjouksia , sitä rahaahan kertyy nirkosasti eli muutama euro vuodessa jonka saa päätteellä kuitata otetuksi ja kannattaa aina laitta kyllä että käyttää rahabonuksen koska muuten oli hankalaa jälkikäteen saada se käyttöön .
K-plussakortin käyttö on yksinkertaista. Jos epäilyttää, niin myyjä siinä kassalla opastaa kyllä. Sanot vain, että sulla ei ole ennen ollut bonuskorttia, etkä tiedä miten sitä käytetään. Myyjä näyttää, miten vedät sen vain läpi siitä maksulaitteen reunasta ja sillä siisti. Tee se ihan ensimmäiseksi, niin tulee tehdyksi.
Plussaa tulee tosiaan aika vähän, mutta on hyviä tarjouksia pl
S-kaupoissa on ihan samanlainen juttu, paitsi että ne bonukset menee tilille. Eikä mistään heti näe, minkä verran sinne on mennyt. Mutta paremmat bonukset sieltä saa.
Näkeehän S-bonustenkin kertymän, ainakin päivän - parin viiveellä S-Mobiilista, ja kuun päätyttyä heti sen, mitä edelliskuusta tulee bonusta yhteensä.
Kaikissa asiakaskorteissa on seuranta. Tai ainakin niissä mitä itsellä on. Mitäpä väliä tuollakaan on, jos ei halua seurantaa ei ota korttia. Jos haluaa alennuksia ottaa kortin. Hyvin simppeli homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun sitten vilautat sitä korttia etenkin jossain K-kaupassa jossa et ole vähään aikaan käynyt, vähän ajan päästä tulee sähköpostiin utelu, että kuinka asiointi kaupassa sujui.
(Yleensä vastaan että kassaneidillä olisi voinut olla isommat tissit ja antavampi decoltee niin asiointi olisi ollut miellyttävämpi.)
Ei minulle ole tullut! Miksihän? Asioin kyllä useimmiten Cittareissa mutta eri paikkakunnilla.
Mulle tulee paikallisilta kysely silloin tällöin , k-marketista ja cittarista . Ehkä vajaa kymmenen kerta vuodessa .
Vierailija kirjoitti:
Vastustan tällaista systeemiä, että rangaistaan korkeammilla hinnoilla niitä, ketkä eivät suostu näihin h--o-seurantoihin korttien johdosta.
Lisäksi jos tuote kerran voidaan myydä sillä plussa tai s-etu hinnalla, niin se pitäisi myydä sillä automaattisesti kaikille.
Ihmisten ei pitäisi lähteä näihin vedätyksiin mukaan, ihmisiltä puuttuu selkäranka.
Minulla on selkärankaa, joten vastustan ja kyllä, maksan joistain tuotteita enemmän.
Ai sinunkin pitäisi saada ne ilmaiset tuotteet, mitä kauppias aina välillä antaa hyville asiakkaileen?
Ei maksa mitään ja on hyödyllinen. Itse käytän paljon K-ryhmän kauppoja ja saan kivasti alennuksia joka kerta. Ostan paljon kuukauden aikana ruokaa ym. niin niistä kertyneet pisteet saan rahaksi K-plussa tilille. Olen maksanut joskus puolet ruokaostoksista niillä plussa raha pisteillä. Todellakin kannattaa hankkia!
Mobiiliedut saat vastapalveluksena siitä että Kesko seuraa ostoksia, aivan samoin kuin Lidlin sovellus, S-mobiilin sisälläkin on muutama kassalta lunastettava etu. Eivät he sinusta ole kiinnostuneita, ainoastaan ostoksistasi. Itse noukin kaikkien kauppojen edut. Eläkeläisellä on aikaa. Tokmannillakin on mobiilietunsa.