Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Itseään Ramboksi kuvaillut Archie Cruz jätti erikoisjoukkojen koulutuksen kesken 5 minuutin jälkeen

Vierailija
05.09.2025 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011474352.html

Ei suuret puheet suuta halkaise. N. 0,1% miehistä on siinä kunnossa että nuo kokeet voi läpäistä vaikka miten uhoavat.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se läski nössö edes teoriassa voinut pärjätä...

Tää. Ja koska hän on ITSE laittellut somessa randomilla ihmisille ilkeitä kommentteja ja käskenyt laihduttamaan ym., niin häntä saa sitten todellakin sanoa läskiksi mikä hän onkin. Ja muutenkin haukkua, ruma pullasorsahan hän on. 

Vierailija
22/66 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ok lopettaa kesken, jos kroppaa meinaa hajota tai ei tunnu siltä että haluaa jatkaa. Ei tietoa mitä uhonneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Rambollakin ollut mielenterveysongelmia?

Vierailija
24/66 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rambohan se voi olla silti. Rambo ei ryhdy mihinkään tylsiin SA-INT hommiin. Rambo vaan ampuu kk:lla ja jousipyssyllä vihollisia. Lihaksetkin tulee steroideilla nopeasti.

Voiko singolla ampua helikopterista?

Nim. "Voisi kokeilla"

Vierailija
25/66 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää. Ja koska hän on ITSE laittellut somessa randomilla ihmisille ilkeitä kommentteja ja käskenyt laihduttamaan ym., niin häntä saa sitten todellakin sanoa läskiksi mikä hän onkin. Ja muutenkin haukkua, ruma pullasorsahan hän on. 

Haukkuu muita läskiksi, vaikka itse on pullava poika.

Vierailija
26/66 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis kyllä mitään muuta odottanutkaan tältä tyhjäpäältä.

Vierailija
27/66 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daddy Artz on alfa🤟

Vierailija
28/66 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan ok lopettaa kesken, jos kroppaa meinaa hajota tai ei tunnu siltä että haluaa jatkaa. Ei tietoa mitä uhonneet.

Pakkohan se on lopettaa, kun muutamam minuutin päästä aloituksesta ei rambo pysy edes pystyssä. Mun 90- v tädilläkin on parempi kunto.

Vierailija
29/66 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys kostautui. "Ootsä mies vai Mikki Hiiri", Artsi on Mikki Hiiri. 

Vierailija
30/66 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimielisyys kostautui. "Ootsä mies vai Mikki Hiiri", Artsi on Mikki Hiiri. 

Nyt loppuu se Mikin mollaaminen! Minni Hiiri.

Vierailija
31/66 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään tyhmä ole, moni olisi antanut rääkätä itseään paljon pitempään.

Vierailija
32/66 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäbä luulee liikoja itsestään. Asenne on edelleen huono, koska hän aikuistuu?

Vierailija
33/66 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon pullamössö. Ei varmasti kelpaisi edes sivariksi.

Yhden tapasin jossain kesätöissä joka oli kuulemma lentänyt sivaristakin pihalle kun aineita meni jatkuvasti ja liikaa jaksolla. Eli ei sielläkään kaikki pysty olemaan. En tiedä saiko tuo sitten vapautuksen väliaikaisesti päihderiippuvuuden vuoksi tai jotain kun en kysellyt tarkemmin. Töissä se oli sentään selvinpäin. 

Vierailija
34/66 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rambohan se voi olla silti. Rambo ei ryhdy mihinkään tylsiin SA-INT hommiin. Rambo vaan ampuu kk:lla ja jousipyssyllä vihollisia. Lihaksetkin tulee steroideilla nopeasti.

Voiko singolla ampua helikopterista?

Nim. "Voisi kokeilla"

Miksei voisi, jos vaan on molemmilla puolilla ovet auki. Ei toki kertasingolla montaa laukausta peräkkäin kuten rambo jossain leffassaan :D

Vierailija
35/66 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuosmasen pullasorsa on aina ollut kova poika projisoimaan. 

Vierailija
36/66 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin lähtenyt. Tai en kyllä olisi alunperinkään osallistunut moisiin kekkereihin. Urheilla voi muutenkin kuin osana jotain julkkisohjelman rambo-pelleilyä.

Vierailija
37/66 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittasi varmaan nätin summan kuvauksista.

Mutta 2 sakemannin ja 1 malinoisin omistajana minua huvittaa ne tehosteäänet mitä koira mukamas tekee.  Mulla kaikki on ollut työkoiria, 2 jo eläkeläisiä, mutta koskaan ne eivät ole vingahdelleet kuten ohjelman sakemanni.  Onko tuotanto laittanut hieman tehosteääniä jotta koira olisi mukavas "uhkaavampi".  Mutta eihän ne ole uhkaavia, ei edes työkoirat, ellei ole todellista aihetta. Mun kääpiökoirakin vingahtelee enemmän kuin nuo isot, ja sekin kun ei saa juustoa vaikka haluaisi.

Vierailija
38/66 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäbä luulee liikoja itsestään. Asenne on edelleen huono, koska hän aikuistuu?

Ei koskaan, narsismi niin syvällä.

Vierailija
39/66 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta 2 sakemannin ja 1 malinoisin omistajana minua huvittaa ne tehosteäänet mitä koira mukamas tekee.  Mulla kaikki on ollut työkoiria, 2 jo eläkeläisiä, mutta koskaan ne eivät ole vingahdelleet kuten ohjelman sakemanni.  Onko tuotanto laittanut hieman tehosteääniä jotta koira olisi mukavas "uhkaavampi".  Mutta eihän ne ole uhkaavia, ei edes työkoirat, ellei ole todellista aihetta. Mun kääpiökoirakin vingahtelee enemmän kuin nuo isot, ja sekin kun ei saa juustoa vaikka haluaisi.

Hiihtokisoissakin hiihtämisen suhahdukset tulee nauhalta.

Vierailija
40/66 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiihtokisoissakin hiihtämisen suhahdukset tulee nauhalta.

No just niin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi