Onko sulla iso pää?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
On tietenkin. Entä avaajalla? Mitä muuten tarkoitat isolla päällä? Pitääkö hatun koon olla yli 55?
Juu. Ja reippaasti yli. Mun pää 57 jo nuorena. No can do. : (
Itsellä on pieni. Kuin yksinäinen nuppineula neulatyynyssä :(
Miksi tällä palstalla naiset eivät tykkää pienistä, siroista, hoikista mutta timmeistä, luonnostaan tummista naisista? Itse miehenä tykkään.
Ympärysmitta 60 cm, siis aika iso. Vaikea löytää päähineitä.
Onnea tähän ketjuun kaikille vastanneille! 🌸
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällä palstalla naiset eivät tykkää pienistä, siroista, hoikista mutta timmeistä, luonnostaan tummista naisista? Itse miehenä tykkään.
Mä tykkään hoikasta, isopäisestä miehestä 😍
Suuri pää vaikuttaa pienemmältä, kun käyttää suuria silmälaseja.
Vierailija kirjoitti:
Mies vaikuttaa kylläkin silloin naisellisemmalta, mutta naisille ne sopivat hyvin?
Jos miehellä on iso pää, niin munat voivat olla silloin suuret, keskikokoiset tai pienet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä suurempi pää, sitä suuremmat aivot kapasiteetiltaan.
Aivot alkavat kutistua sielläkin ison kallaon sisällä, kun dementia etenee.
Mulla on niin iso pää, että intissä joutuivat tekemään 200 litran tynnyristä mulle kypärän.
Joskus on naurattanut, kun näkee, miten suunnattoman pienet aivot voi olla ihan normaaliälyisellä ihmisellä.
On. Olen nainen ja mulle ei mahdu naisten päähineet, vaan joudun miestenosastolta ostamaan. Muuten en ole havainnut merkittäviä haittoja isosta päästä.
Jos jollakin on iso pää niin persujen Wille Ryydmanilla. Kapeat hartiat ja lyhyt kaula kroppaan nähden :D 39-124351065cb43f1d36a0 (767431)
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttää monesti ylisuuria silmälaseja, villapuseroita, laukkuja yms. vaikuttaakseen pienemmiltä ja avuttommilta ja onnistuvat usein.
Sevverran iso, että hattu pysyy tuulella päässä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään hoikasta, isopäisestä miehestä 😍
Pahus vieköön. :( Oon hoikka, mutta pää on keskikokoinen. Luuletko että joku nainen voisi tykätä minusta?
Vierailija kirjoitti:
Ympärysmitta 60 cm, siis aika iso. Vaikea löytää päähineitä.
Miesten lippiksiä löytyy helposti.
Ihan julmettu ja naama pyöreä ja leveä sekä pitkä.
Mulla on iso pää, sinne mahtuu paljon kusta ja herneen kokoiset aivot.