Naapurit kiusaa hengiltä mua
Aloitin lukea noidaksi ja onnistuin avata telepaattiset kyvyt itselleni. Rapussani on monta ihmistä joilla on samat kyvyt ja näistä neljä on alkanut porukalla kiusaan minua hengiltä. Kertovat siis ihan suoraan tappavansa minut, ovat rääkänneet ja häirinneet unia jo kuukauden putkeen. Asiaan on aivan mahdoton poliisin apua saada koska luonnollisestikin fyysistä todistusaineistoa ei ole. Minulla on jonkinasteinen hermostovaurio joka tekee ajattelustani erilaista ja tämä ärsyttää heitä niin paljon että tappavat minut kuulemma sen takia. Viimeisin mitä he alkoivat tehdä on sydämeni pysäyttäminen telepaattisesti. En kykene ollenkaan sulkemaan itse informaatiota ns kiinni joten minua piinataan tällä tavalla kommunikoimalla 247 sisältäen haukkumista, vähättelyä, nöyryyttämistä, valehtelua, kiristystä ja uhkailua joka pvä aamusta iltaan ja vielä yölläkin herätetään sitä kuuntelemaan. Ymmärrän että monikin ihminen varmasti minun puolia pitäisi mikäli tietäisi. En ole edes tullut ajatelleeksi miten pohjattoman raukkamaisia ihmisiä maailmaan mahtuu.
Hiltunenlahtonenkokkopitkänen
Kommentit (6)
Auttaisiko joku rehellinen henkinen ihminen sinua. Rukous. Puhdistus. Kokeile mikä blokkaa ne asunnostasi ja yhteyden. Maadoita. Entä some, netti tai exien häirintä, tuleeko sieltä jotain materiaalia. Henkiä jotka esiintyvät naapurina vai naapurit. Tuleeko häirintä puhelin- ja konetaajuuksilta.
Irti noituudesta pääsee vain Jeesuksen nimessä ja veressä.
Menepä käymään lääkärillä ja kerro tuo tarina siellä.
Vierailija kirjoitti:
Menepä käymään lääkärillä ja kerro tuo tarina siellä.
Tämä! Jokainen sairaus on sairaus ja siihen pitää saada hoitoa. Toivottavasti voit jatkossa paremmin. Jaksuhali!
Soitapa psykiatrian poliklinikalle ja kerro tämä tarinasi sinne. Heti.