Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotitalossa asuva!

Vierailija
08.04.2007 |

Oletko salaa ylpeä asumismuodostasi? Pidätkö kerrostalossa asuvia jotenkin vähempiosaisina?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä itsellämme on maalla omakotitalo ja ydinkeskustassa kolmio. Täytynee todeta, että ydinkeskustan kolmio on varmaankin arvokkaampi kuin omakotitalomme, joka on kuitenkin neljä kertaa suurempi kuin kaupunkikämppämme.

Ei se asumismuoto välttämättä mitään merkkaa. Jokainen valitsee itselleen sopivan ja mieluisan oli se sitten omakoti-, rivi- tai kerrostalo. Tai mökki niin kuin muutamat ystävämme oavt valinneet.

Vierailija
2/7 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaan en haluaisi asua liian lähellä muita, varoa pitämästä meteliä ja kyrsiintyä naapurien metelöinnistä. Tykkään omasta pihasta ja siitä, ettei yhtiökokous käsittele asioitani. Mutta minulle on ihan sama miten muut haluavat asua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan lapset kasvaa ja lähtee kodista, niin mekin meinataan miehen kanssa paluumuuttaa kerrostaloon.

Ystäväpiirissäni on paljonki kerrostalossa asujia ja parin perheen asunnot ovat hyvinkin 4 x arvokkaampia ku meidän omakotitalo. Meillä siis ihan tavallinen 5h+k reilu 10 vuotta vanha tiilitalo.

Vierailija
4/7 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kieltämättä kevään puusouvissa, kun talven polttopuita tehdään, tulee mieleen, että mitäs hohtoa tässä taas olikaan.. Silloin välillä käy kateeks niitä, kellä on helpompaa näissä kuvioissa.

Mutta taas.. kun ei tarvii ajatella naapureita sen kummemmin, kun ei niitä ole. Saapi tehdä mitä tykkää, milloin tykkää ja miten tykkää... Ah!

Ei, kerrostalossa olevat ei ole huonompiosaisia. Monelle se on tietoinen valinta!

Vierailija
5/7 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sisko muutti samaan aikaan uuteen kerrostalokolmioon kuin me uuteen taloomme, ja ei tulis mieleenkään pitää heitä vähempiosaisena. Herranjestas, heidän kolmionsa maksoi enemmän kuin meidän talo! Ei se siis mikään automaatio ole että kerrostalossa asuu vaan jotain vähäosaisia...

Vierailija
6/7 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi mies, syntyi lapsi. Tarvittiin enemmän tilaa. Muutettiin isompaan kerrostaloasuntoon ja pois keskustasta.

Syntyi toinenkin lapsi. Mies vaihtoi työpaikkaa ja tarvittiin lisää tilaa. Muutettiin kaupungista kokonaan pois. Ostettiin koti rivitalosta.

Viihdyttiin paikkakunnalla. Päätettiin, että tänne jäädään ja asutaan vaikka kuolemaan saakka jos mitään ihmeellistä ei satu matkan varrelle.

Ostettiin omakotitalo. Haluttiin tilaa lapsille ja se " lopullinen" koti. Kolmas lapsikin sai tulla.

Meillä kyse on ollut elämäntilanteista. 10 vuotta sitten omakotitalossa asuminen ei houkuttanut, nyt pihalla puuhailu ja kasvimaan hoito on ihanaa. Niin se elämä on meidän perhettä kuljettanut :-)

Kerrostalossa asujista en ajattele, että he olisivat jotenkin huonompia kuin minä tai muuta omakotitalossa asuvat. Se vaan sattuu olemaan heidän ratkaisunsa. Ei kaikki lapsiperheet halua asua omakotitalossa tai kaupungin liepeillä. Ihan vapaasti kukin asukoon missä itse haluaa.

Vierailija
7/7 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omakotitalo asuja ei voi asua kaupungin keskustassa. Jotkut haluaa sitä enemmän kuin asua omakotitalossa! Aika monet omakotitalot ovat kaukana palveluista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi