Minkä biisin valitsen taustalle työnhakuun liittyvään tanssivideoon?
Kyse on siivousfirmasta ja kuulemma videolla testataan luovuutta ja heittäytymiskykyä. En keksi yhtään, mitä tuohon voisi laittaa tai miten edes tanssisin kun en ole koskaan oikeastaan tanssinut muutenkaan. Antakaa jotain hyviä ideoita tuon toteuttamiseen. Pitäisi olla pituudeltaan noin 3 tai 4 minuuttia.
Kommentit (60)
Tässä on hyvää tanssikoreografiaakin, erityisesti ballerinakohtat alkaen 1:20 ja 3:18.
Tuosta saat koreografiankin. Huiska käteen mikin tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta saat koreografiankin. Huiska käteen mikin tilalle.
Tänä on väärä versio. Alkuperäisessä videossa Sabrina oli uima-altaassa ja sen hyppiessä rintsikat ihan vahingossa koko ajan valuivat alas niin, että niitä piti kohennella. Valitettavasti en yhtäkkiä löytänyt tätä videota JuupiTuupista.
Jos tää avaus on totta mitä epäilen niin eipä oo ihme että avoimet työpaikat ei saa edes hakijoita koska ei duunarin pidä olla mikään idiootti.
Tässä onkin tullut jo hyviä ehdotuksia. Ehkä voisit miksata nuo kaikki yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Huono trolli.
Ei kaikki huumori ole trollausta. Sanotko elävässä elämässäkin noin, jos joku kertoo vitsin?
Racist redneck rebels - Blow up the middle east
Mieheni voitti ala-asteella levyraadin Raptorin Oi Beibi -biisillä. Voitto taattu. :D
Sen mun on pakko twerkkaa jotta saisin fyrkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Cardi B: WAP.
Siinähän mm. haetaan ämpäriä ja moppia "Bring a bucket and a mop for this WAP..."
😂 Tosin sanotaan myös "I don't cook, I don't clean"
Vierailija kirjoitti:
Sen mun on pakko twerkkaa jotta saisin fyrkkaa.
Ja kunnon voluumeilla: Oijoijoi elämä on julmaa, mun on pakko twerkkaa, jotta saisin fyrkkaa..
Cardi B: WAP.
Siinähän mm. haetaan ämpäriä ja moppia "Bring a bucket and a mop for this WAP..."