Suomen kaunein koti 2025 Official
Uusi kausi starttasi tänään. Aloitetaan uusi keskustelu tällekin kaudelle.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (780)
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan 1. Kämppä parasta on maisema,
Muuten huvittavan/itkettävän teennäistä.
Samaa mieltä. Kaikki kopioitu muualta. Koti ja selostukset. Ei mitään omaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää noista tasakattoisista, harmaantuneista taloista. Jotenkin tulee mieleen lato, maalta kun olen kotoisin.
Meidän heinälato saman näköinen, tummunut seinän alaosa kun vesi valuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää noista tasakattoisista, harmaantuneista taloista. Jotenkin tulee mieleen lato, maalta kun olen kotoisin.
Ja muutenkin, eikö noista tasakatoista saatu jo tarpeeksi, kun niitä yhteen aikaan tehtiin ja ne todettiin käyttökelvottomiksi Suomen oloihin.
Katot piti muuttaa harjakatoiksi, koska lumi ja tasakatto ei ole hyvä kombo.
Vuotamaanhan ne katot alkoi ja tyhjentääkin ne pitää lumesta.
Tuossa kolmannessa talossa puu on alkanut jo mustumaan alareunasta.
Ihana appelsiini (vai onko ne sitruunoita) taulu tuon kolmannen talon seinällä .
Vierailija kirjoitti:
Kolmas talo on kotoisin.
Verho järvimaisemaikkunaa peittämässä 😭
Onko nykyajan lapsilla sellaisia tavaroita, joihin lapsi saa koskea, leikkiä? Askartelukartonkia, tarroja, leikkiastiastoja, leikkiautoja, nukkeja ja niiden vaatteita? Tällaisia ei näissä kodeissa näytetä. Miksi ne eivät saisi olla esillä, jos niitä on?
En ymmärrä 2000-luvun isoja ikkunoita, joita peitettävä verhoilla jatkuvasti. Varsinkin lattialta alkavat.
Suunnittelijan moka.
Hanna on kyllä hyvännäköinen tuossa mustassa asussa.
Ykkönen todella ankea, kakkonen ja kolmonen aivan kivoja.
Kolmonen muuten ok mutta onhan julkisivu karmea!
Skandinaavinen tyyli on yhtä kuin valkoinen. Sairaala-tyyli. Ensimmäinen talo edusti tätä tyylisuuntaa.
Nykyän lastenhuoneet pieniä kopperoita ilman leluja ja lasten tavaroita. Vaikka neliöitä talossa vaikka kuinka paljon.
En pidä kolmosesta ollenkaan. Miksi nämä uudet hienot talot näyttää vanhoilta ladoilta.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas talo on kotoisin.
Tämä! Halutaan näytille, mutta ei sitten kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kolmonen muuten ok mutta onhan julkisivu karmea!
Kyllä. Alaosasta tummuneet laudat kruunasi kamaluuden.
Pisteytyksestä: onko kukaan tuomari koskaan antanut huonompaa arvosanaa kuin 8? Muistaako kukaan?
Kolmoskodin sijaintia ei haluttu kertoa, paikkakuntaa. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää tämän talon asukkaiden ammatit , millä rahalla tämmöstä pystyy rakentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas talo on kotoisin.
Tämä! Halutaan näytille, mutta ei sitten kuitenkaan.
Täh?
Et nähnyt, itsekin huomasin että kaikilla samanlainen sauna.