Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, pidättekö tekin kauniiden naisten tilien seuraamisesta IG:ssä?

Vierailija
04.09.2025 |

Ei siis mitään tissijuttuja, vaan siivousta, sisustusta, yksi burleskinainenkin on kyllä joukossa. Ikävä tunnustaa, mutta sellaisia tilejä ei niinkään tule seurattua, missä nainen olisi tavallisen näköinen. 

Äskettäin vasta tajusin, että näin se menee. Osa naisista on aivan erityylisiä ja -ikäisiä kuin itse olen, mutta heidän persoonansa ja tyylinsä on hieno.

Tavallaan ymmärrän miksi kauneus on miehille "se juttu", koska onhan se itsellenikin. Se ei tarkoita, etteikö joku muu voisi olla paljon ihanampi kuin kaunis, mutta kaunista on kivempi katsoa ja inspiroitua hänestä. Olen itsekin kaunis, vanhempi nainen ja silloin tällöin naisetkin tulevat sanomaan mulle, että oletpa kaunis tms. Siis aivan tuntemattomatkin naiset esimerkiksi kaupassa. 

Kauneus siis inspiroi muita naisia myös.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seuraa ketään missään. En ymmärrä, miksi omassa elämässä ei olisi tarpeeksi sisältöä.

mä ainakin inspiroiduin kiinnostavien ihmisten elämistä

Mua inspiroi kirjailijat ja filosofit ja tieteentekijät ja kuvataiteilijat, ei joku random Jessica joka osaa laittaa kengät oikeisiin jalkoihin ja paidan oikeinpäin päälle.

Olen itse yksi noista mainitsemistasi, joten vaikea keksiä mitä kiinnostavaa siihen liittyen voisin jakaa kuvapainotteisessa IG:ssa (pl. kuvataiteilijat, paria kuvataiteilijaa itse asiassa seuraan IG:ssä). Ap

Vierailija
22/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa ketään ulkonäön takia. En miehiä enkä naisia. Kaikki on jtn meemejä, kiinnostavia tilejä, kissoja, piirtämistä jne tai koodausta ja tai muuta mielenkiintoista. Kauhean tylsä ajatuskin että seuraisin jtn vain siksi että on "hyvän näkönen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seuraa ketään missään. En ymmärrä, miksi omassa elämässä ei olisi tarpeeksi sisältöä.

Kyllähän tileistä saa paljon ideoita eri asioihin kuten ruuanlaittoon, siivoukseen, sisustukseen ja meikkaamiseen ja hiustenlaittamiseen.

Naistenlehtiä en lue lainkaan, en ole koskaan ollut sellaisista pätkääkään kiinnostunut. Ap

Mitä jos ei kiinnosta ruuanlaitto, siivous (?), sisustus, meikkaaminen tai hiukset?

Onhan siellä joka lähtöön sisältöä. Nuo ovat vain esimerkkejä. Pointti oli, että aiheessa jota seuraan on kaunis nainen tai tyyliltään erityisen mielenkiintoinen. Esimerkiksi nainen joka viettää omavaraista elämää kuvaa pääasiassa vihannesten käsittelyä, keiton tekemistä tai eläinjuttuja, mutta se että hän on kaunis, tuottaa lisäarvoa.

Aika moni ei ollut edes ymmärtänyt lukemaansa aloitusta. Ap

Vierailija
24/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kaikenlaisten ihanien miesten tilejä tulee seurattua kyllä.

Vierailija
25/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta kaikenlaisten ihanien miesten tilejä tulee seurattua kyllä.

Millaisten? Voisin kyllä minäkin seurata jonkun komean miehen harrastukseeni liittyvää tiliä, mutta ei ole sellaista vielä vastaan tullut. Seuraan yhtä miehen tiliä, mutta siksi, että hän on harrastuksessani maailman huippuja eli ulkonäkö ei siihen vaikuta. Ap

Vierailija
26/26 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa kaunista naista, jos hänen elämä tai somen sisältö on tylsää. Mutta jos on kaunis nainen joka tekee kiinnostavia juttuja tai tuo elämäänsä esille kiinnostavalla tavalla niin silloin seuraan. 

Instassa on paljon sellaisten kauniiden naisten tilejä, joiden sisältö on todella tylsää.

Siis ketjussa on vain yksi, jolla on samanlainen periaate seuraamisessa kuin minulla? Jos oikein ymmärsin.

Ei se sitten ainakaan tänne kirjoittelevien naisten joukossa ole yleistä. Täällähän on vallalla jonkinlainen naisten konsensus siitä, että ulkonäkö on "pinnallista". Aluksi hämmästyin sitä, koska omassa tuttavapiirissäni kukaan ei ajattele niin. Ulkonäöllä on iso merkitys, vaikka se ei olekaan ihmisessä tärkeintä. Ap