Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, pidättekö tekin kauniiden naisten tilien seuraamisesta IG:ssä?

Vierailija
04.09.2025 |

Ei siis mitään tissijuttuja, vaan siivousta, sisustusta, yksi burleskinainenkin on kyllä joukossa. Ikävä tunnustaa, mutta sellaisia tilejä ei niinkään tule seurattua, missä nainen olisi tavallisen näköinen. 

Äskettäin vasta tajusin, että näin se menee. Osa naisista on aivan erityylisiä ja -ikäisiä kuin itse olen, mutta heidän persoonansa ja tyylinsä on hieno.

Tavallaan ymmärrän miksi kauneus on miehille "se juttu", koska onhan se itsellenikin. Se ei tarkoita, etteikö joku muu voisi olla paljon ihanampi kuin kaunis, mutta kaunista on kivempi katsoa ja inspiroitua hänestä. Olen itsekin kaunis, vanhempi nainen ja silloin tällöin naisetkin tulevat sanomaan mulle, että oletpa kaunis tms. Siis aivan tuntemattomatkin naiset esimerkiksi kaupassa. 

Kauneus siis inspiroi muita naisia myös.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Seuraan lähinnä harrastuksiini liittyviä juttuja, miniatyyrejä, kirjoja, videopelejä, luonto yms aiheisia.

Vierailija
2/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa ketään missään. En ymmärrä, miksi omassa elämässä ei olisi tarpeeksi sisältöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Seuraan lähinnä harrastuksiini liittyviä juttuja, miniatyyrejä, kirjoja, videopelejä, luonto yms aiheisia.

Samoin minäkin seuraan harrastukseeni liittyen myös, niissä ei ole ihmisiä lainkaan. Millaisia kirja-aiheisia IG-juttuja seuraat? Ap

Vierailija
4/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme.

Vierailija
5/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa ketään missään. En ymmärrä, miksi omassa elämässä ei olisi tarpeeksi sisältöä.

mä ainakin inspiroiduin kiinnostavien ihmisten elämistä

Vierailija
6/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin minäkin seuraan harrastukseeni liittyen myös, niissä ei ole ihmisiä lainkaan. Millaisia kirja-aiheisia IG-juttuja seuraat? Ap

Lähinnä kirjasuosituksia ja arvosteluja yms tapaisia.

Vierailija
7/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan julkkiksia että pääsen tänne haukkumaan. Itse olen ruma läski Vanhapiika  mt eläkkeellä  kaupukikoperrossa.   

Vierailija
8/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tileistä saa paljon ideoita eri asioihin kuten ruuanlaittoon, siivoukseen, sisustukseen ja meikkaamiseen ja hiustenlaittamiseen.

Naistenlehtiä en lue lainkaan, en ole koskaan ollut sellaisista pätkääkään kiinnostunut. Ap

Vierailija
9/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa kaunista naista, jos hänen elämä tai somen sisältö on tylsää. Mutta jos on kaunis nainen joka tekee kiinnostavia juttuja tai tuo elämäänsä esille kiinnostavalla tavalla niin silloin seuraan. 

Instassa on paljon sellaisten kauniiden naisten tilejä, joiden sisältö on todella tylsää.

Vierailija
10/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua inspiroi kirjailijat ja filosofit ja tieteentekijät ja kuvataiteilijat, ei joku random Jessica joka osaa laittaa kengät oikeisiin jalkoihin ja paidan oikeinpäin päälle.

Vierailija
11/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan julkkiksia että pääsen tänne haukkumaan. Itse olen ruma läski Vanhapiika  mt eläkkeellä  kaupukikoperrossa.   

Mä en taas seuraa julkkiksia lainkaan enkä tunne heitä. Yksi seurattavista on mm. melko omavaraista elämää viettävä kaunis nainen vuoristossa eläimineen. Ap

Vierailija
12/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tileistä saa paljon ideoita eri asioihin kuten ruuanlaittoon, siivoukseen, sisustukseen ja meikkaamiseen ja hiustenlaittamiseen.

Naistenlehtiä en lue lainkaan, en ole koskaan ollut sellaisista pätkääkään kiinnostunut. Ap

Mitä jos ei kiinnosta ruuanlaitto, siivous (?), sisustus, meikkaaminen tai hiukset?

Vierailija
13/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa kaunista naista, jos hänen elämä tai somen sisältö on tylsää. Mutta jos on kaunis nainen joka tekee kiinnostavia juttuja tai tuo elämäänsä esille kiinnostavalla tavalla niin silloin seuraan. 

Instassa on paljon sellaisten kauniiden naisten tilejä, joiden sisältö on todella tylsää.

Juuri samalla periaatteella itsekin seuraan eli ei pelkkä kauneus riitä. Ap

Vierailija
14/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideoita siivoamiseen ja hiustenlaittoon? Voiko olla mitään tylsempää.

Vierailija
15/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tarvitse teititellä vaikkei tuttuja ollakaan. En seuraa ketään enkä mitään koska en ole missään somessa.

Vierailija
16/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua inspiroi kirjailijat ja filosofit ja tieteentekijät ja kuvataiteilijat, ei joku random Jessica joka osaa laittaa kengät oikeisiin jalkoihin ja paidan oikeinpäin päälle.

Just katsoin yhden kauniin naisen stooreja, joka erosta sisuuntuneena perusti yrityksen. Todella mielenkiintoista, vaikka itse käyn palkkatöissä. 

Jos kaunis nainen laittaa vain selfieitä niin ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
17/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole stalkkeri, evvk.

Vierailija
18/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kauneus voi olla tylsää. Jos henkilön tuottama sisältö on kiinnostavaa, silloin saatan seurata. Ei kiinnosta tyrkkykuvatja ja mietelauseet päivityksissä. 😅

Vierailija
19/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa sellaisia. Seuraan hevosaiheisia tilejä, jootain taide- ja käsityöjuttuja, paljon histriaan liittyviä valokuvatilejä, joitain yhteiskunnallisia juttuja ja toki tuttuja.

Vierailija
20/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa sellaisia. Seuraan hevosaiheisia tilejä, jootain taide- ja käsityöjuttuja, paljon histriaan liittyviä valokuvatilejä, joitain yhteiskunnallisia juttuja ja toki tuttuja.

Mä seuraan tuollaisia Facebookissa, kun mukana on tekstiä. IG on kuvapainotteinen, siellä sitten kevyempää. Ap