Vähän on paineita, kun nykypäivänä kaikki naiset bikiniheruttavat sosiaalisessa mediassa ja itselle se ei tunnu luontaiselta.
Mietin, että miksi näin tehdään? Haluaako nainen näyttää kameralle ja maailmalle olevansa itsevarma paljastelemalla vai tyydyttää oman miehensä henkisen tarpeen näyttää muille miehille ettei ole epävarma ja mustasukkainen ja että hänen naisensa on iloinen, seksikäs ja itsevarma, kaikki on hyvin jne.
Minua luullaan aina epävarmaksi tai salamuslimiksi kun en pidä tällaista sellaisen naisen käytöksenä jolla on itsekunnioitusta. Ei myöskään sovi imagooni tuollainen.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas esitystä. Haluat tuomita muita ja muiden tekemisiä epäsuorasti uhriutumalla. Äärimmäisen noloa.
Taitaapi olla meidän ap kunnon pick-me.
Voi voi menikö tunteisiin 🤣🤣🤣
Ei mennyt :D Ihmettelen vaan tätä intoa haukkua muita naisia ja pidän sitä ihan todella toksisena. Some-paljastelua voi olla hyväksymättä ilman että sitä tarvitsee haukkua ja samassa yhteydessä yrittää korostaa omaa paremmuuttaan. Siitä tulee jokseenkin huvittava vaikutelma näin ap:ta vanhemmalta naiselta.
Ei pahalla mutta vaikutat herkkänahkaiselta tyypiltä jolla ei ole medialukutaitoa kun tuollaista väität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa AP!
Mutta olen siis parikymppinen ja tuntuu todella ulkopuoliselta.
Ei minunkaan parikymppinen tytär heruttele somessa. Eikä muutenkaan julkaise juuri mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on aidosti fetissistä. Kaikilla ei ole paljastelijan vikaa, joka on yksi fetissi. Tein itse joskus tuon fetissitestin ja paljastelu sekä tirkistely jäi viimeiseksi. Eipä se toki yllättänyt, koska en ole koskaan halunnut käyttää paljastavia vaatteita tai katsoa toisia kellä on tai toisten seksiä. Me olemme erilaisia seksuaalisesti. Siitä tässäkin on kyse.
Älä sitten vikise kun miehesi runkkaa joku päivä sen seksikkään beibin alusvaatekuville.
Kuka on sanonut, että vikisin? En minä kai mieheltä ollut kieltämässä seksuaalisuutta kun puhuin omastani.
En tiedä.
Itseäni ei elämäni levittely somessa kiinnosta vähääkään. Netissä minusta on tasan yksi kuva, sekin työnantajan nettisivuilla pärstästä. En myöskään seuraa yhtään mitään tai ketään somessa.
Olen vakaasti sitä mieltä, että ei sometilejä, ei ongelmia.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on aidosti fetissistä. Kaikilla ei ole paljastelijan vikaa, joka on yksi fetissi. Tein itse joskus tuon fetissitestin ja paljastelu sekä tirkistely jäi viimeiseksi. Eipä se toki yllättänyt, koska en ole koskaan halunnut käyttää paljastavia vaatteita tai katsoa toisia kellä on tai toisten seksiä. Me olemme erilaisia seksuaalisesti. Siitä tässäkin on kyse.
Älä sitten vikise kun miehesi runkkaa joku päivä sen seksikkään beibin alusvaatekuville.
Kuka on sanonut, että vikisin? En minä kai mieheltä ollut kieltämässä seksuaalisuutta kun puhuin omastani.
Vikisethän nytkin jo epävarmasti hänestä joka ei halua paljastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa AP!
Ei minunkaan parikymppinen tytär heruttele somessa. Eikä muutenkaan julkaise juuri mitään
Paitsi OF:ssä.
T. Limainen setämies 55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ole kieltämässä hänen seksuaalisuuttaan. Ex ukkokin oli alastonsuomessa sekä katselemassa, että paljastelemassa. Hänellä nimittäin nuo fetissit oli vahvana. Kenenkään ei tarvitse tuntea syyllisyyttä omista fetisseistään. (Puhutaan nyt laillisista) Ei edes meidän, jotka eivät todella tykkäisi pukea todella pieniä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa AP!
Paitsi OF:ssä.
T. Limainen setämies 55
No heipä hei taas OF jankkaaja lehmä. Vaihda jo levyä!
Vierailija kirjoitti:
Ääh, taas tuli tuhlattua aikaa kommentoimalla jonkun incelin mölinöille.
Tämä ihan oikeasti vtuttaa. Kaikki aloitukset on nykyään tällaisia. Joskus menen lankaan, ja joku incelrunkkarihan se siellä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ole kieltämässä hänen seksuaalisuuttaan. Ex ukkokin oli alastonsuomessa sekä katselemassa, että paljastelemassa. Hänellä nimittäin nuo fetissit oli vahvana.
Kukaan ei ole sanonut että pitää tuntea syyllisyyttä. Nyt vähän medialukutaitoa sinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikisethän nytkin jo epävarmasti hänestä joka ei halua paljastella.
Kenen kirjoituksen oikein luit? En saa kyllä tuosta tekstistä mitään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihan oikeasti vtuttaa. Kaikki aloitukset on nykyään tällaisia. Joskus menen lankaan, ja joku incelrunkkarihan se siellä taas.
Tunteisiiiiinsisinpääni matkustanjoo ja niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä se menee vähän tunteisiin, että joku paskoo siellä missä syö. Ihmiset käy täällä viihtymässä ja kirjoittelemassa pitkästikin omia kokemuksia, tietysti se tuntuu pahalta jos on mennyt johonkin pelletrolliin.
Vierailija kirjoitti:
Media ja ihmiset on paineistanut naiset. Enää ei tunneta välimaastoa. Nykyään joko heilutaan alasti tai bikineissä tai ollaan burkat päällä.
No ei pidä paikkaansa millään tasolla. Suurin osa naisista nimenomaan menee johonkin noiden välimaastoon. Jos lähipiirissäsi on vain näitä ääripäitä niin se kertoo ehkä sinusta jotain.
Voinkun tuo jankkaaja tajuaisi sen, että syyllisyyttä kokee todella moni omista fetisseistään tai seksuaalisista rajoituksitaan. Siksipä sen mainitsin. Olen seksuaaliterapeutti ja teen näiden asioiden kanssa töitä. Hyväksykää erilaisuus ja kantakaa itseänne ylpeydellä. Toiset paljastaa, koska ne kiihottuu siitä, toiset taas ei kiihotu. Ei se ole sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Voinkun tuo jankkaaja tajuaisi sen, että syyllisyyttä kokee todella moni omista fetisseistään tai seksuaalisista rajoituksitaan. Siksipä sen mainitsin. Olen seksuaaliterapeutti ja teen näiden asioiden kanssa töitä. Hyväksykää erilaisuus ja kantakaa itseänne ylpeydellä. Toiset paljastaa, koska ne kiihottuu siitä, toiset taas ei kiihotu. Ei se ole sen kummempaa.
Seksuaaliterapeuttinahan tietäisit että seksuaalisuuden vaurioitumisen estämiseksi on hyvä olla terveet rajat.
Hitto, avaus sai ymmärtämään, että olenhan minä tuntenut parikin nyt parikymppistä naista, enkä ole vieläkään etsinyt heitä netistä. No, en kyllä välttämättä halua kavereiden tyttäriä alkaa etsimään netistä, vaikka yhden mielestä olin "kiva iskä" parikymmentä vuotta sitten.
Viimeisen duunin yli kaksikymmentä vuotta nuorempi esihenkilö, nainen siis, vältteli kaikkea valokuvatuksi joutumista, vaikka ihan näyttävä nainen on edelleen, eli tuskin edes kaikki nuoret naiset heruttelevat somessa. Entisiä luokkakavereita ja vanhoja heiloja olen netistä etsinyt kissojen, koirien ja tekoälyn avulla, mutta piilossa ovat pysyneet.
Jos bikiniheruttelu on jotain teinien juttua, niin kannattaa unohtaa jo nyt. Suurin osa unohtaa ennen kolmekymppisiä ja keksii järkevämpää tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä se menee vähän tunteisiin, että joku paskoo siellä missä syö. Ihmiset käy täällä viihtymässä ja kirjoittelemassa pitkästikin omia kokemuksia, tietysti se tuntuu pahalta jos on mennyt johonkin pelletrolliin.
No kyllä, juuri tämä. Tiedän ettei sellainen olisi lain puolesta mahdollista mutta antaisin aika monta penniä siitä hyvästä että olisi anonyymi palsta jonne pääsy olisi vain naisilla.
Ole ylpeä itsestäsi. Todella avuttomia tyypit, jotka heruttelevat julkisesti.
Niin eihän kukaan ihan kaikkia naisia vihaa, vain niitä jotka eivät käyttäydy sillä tavalla kuin haluaisi tai näytä siltä, kuin haluaisi.