Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko poliisit ja palomiehet erilaisia ihmistyyppejä

Vierailija
04.09.2025 |

Poliisit tuntuvat olevan vähän kireitä ja osalla jonkinlainen väkivaltafantasia tuntuu olevan luonteena. Myös poliisit saavat tuomioita pahoinpitelyistä siviilissä enemmän.

Pelastajat/palomiehet ovat taas erilaisia ihmistyyppejä. Olen työn kautta ollut molempien ammattien edustajien kanssa tekemisissä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti heidän työnkuvaansa?

Vierailija
2/8 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia ovat. Jos ilmoitat pulassa olevasta eläimestä,pelastajat yrittävät auttaa. Poliisit haluaa "lopettaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sanoa, Tinka on minun paras ystävä ja paras poliisi ikinä, ei satuta ketään vaan varmat otteet, ja minun paras tuki, hyvä mies.

Vierailija
4/8 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennen vanhaan ja nykyään poliisit oli oikeistolaisia, mutta palomiehissä oli paljon vasemmistolaisia ja jopa kommunisteja. Näin oli vielä 80-luvulla, kun isäni oli palomies. En tiedä onko nykyään muuttunut.

Vierailija
5/8 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset poliisit on kyllä usein tosi aggressiivisen ja kireän oloisia. Asukin on kuin sotaan lähdössä.

Ulkomailla pollarit on paljon helpommin lähestyttäviä ja rennomman oloisia. Jopa siellä USA:ssa.

Vierailija
6/8 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ennen vanhaan ja nykyään poliisit oli oikeistolaisia, mutta palomiehissä oli paljon vasemmistolaisia ja jopa kommunisteja. Näin oli vielä 80-luvulla, kun isäni oli palomies. En tiedä onko nykyään muuttunut.

Juu kyllä tuon vasemmistolaisuuden vieläkin huomaa palomiehissä. 

Vierailija
7/8 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä tuon vasemmistolaisuuden vieläkin huomaa palomiehissä. 

Mistä sen huomaa?

Vierailija
8/8 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtä olen tapaillut niin eroavat kuin yö ja päivä.