Kenen julkkiksen homoseksuaalisuus on ollut pahin pettymys sinulle?
Minulle oli iso pettymys että Samantha Fox olikin lesbo.
Kommentit (20)
Miksi jonkun julkkiksen homous olisi pettymys? Eihän se vaikuta sun elämään mitenkään.
Ihan yhtä paljon kuin se, että Elvis ei ollut oikeasti tummatukkainen. Eli ei yhtään tai kenenkään. Ihmiset on erilaisia ja meistä noin 8% nyt vaan on suuntautunut eri tavalla.
M56
Vierailija kirjoitti:
Puppan 👴🏻
Kukas julkkis tämä oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun julkkiksen homous olisi pettymys? Eihän se vaikuta sun elämään mitenkään.
No siis huonoin pano, seksuaalisuus oli pettymys, homoversio
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä paljon kuin se, että Elvis ei ollut oikeasti tummatukkainen. Eli ei yhtään tai kenenkään. Ihmiset on erilaisia ja meistä noin 8% nyt vaan on suuntautunut eri tavalla.
M56
Elvis oli ihan tummatukkainen. Se, että joku Anssi Kelan laulussa niin sanotaan ei ole totuus
Minun pettymys on kaikki lesbot ja homot.
Ei kyllä yhdenkään. Eikä ylläreitäkään ole ollut, kun suht hyvä tutka.
Pahoja ovat ihan nämä suomalaiset tavishomot, jotka IRL saalistavat terveitä suomalaisia miehiä. Yhtä iljettäviä kuin miehiä saalistavat wanhusnaiset.
Minulle tuli MyHeritage tieto erään julkkishomon kytköksestä sukuumme. Ei kuitenkaan ole verisukulainen. En yhtään tykännyt. Olen pitänyt kyseistä henkilöä epämiellyttävänä.
Ranskalainen poliitikko ja entinen pääministeri Gabriel Attal. Siinä on kyllä mieskarkki.
Shirley kurvinen/karvinen, onneksi rupesi taas tykkäämään meetvurstista, eikun yrittämään.
Putinin.