Menetinkö elämäni rakkauden?!?!?
Hei,
pelkään, että menetin elämäni rakkauden.
Olen 50-vuotias nainen ja olen juuri saanut lapseni onnellisesti maailmalle. Tapasin ihanan, hyvän miehen, joka haluaisi jo lyhyen seurustelun jälkeen, että muuttaisin hänen luokseen isoon omakotitaloon. Hän on varakas ja kunnon mies, MUTTA hän on hyvin perinteinen eli minun tehtävänäni olisi tietenkin "naisten työt". Eli siivota, kokata, huolehtia hänen teini-ikäisistä lapsista, kun hän tekee paljon töitä. En halua enää sellaista. Olen juuri "vapautunut" omista velvotteista ja olisi vihdoin aikaa ihan itselleni ja totta kai myös parisuhteelle. Erillään asuminen ei kuulemma sovi hänelle. Hän haluaa kunnollisen, perinteisen suhteen, jossa asutaan ja eletään yhdessä.
Mitä ihmettä teen??
Terv Kaisa
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, täällä onkin paksut feministiakat kierroksilla 😂 muistitteko pyytää maksun aivopesusta?
Malttaisit Kaisa edes olla paljastamatta itseäsi saman tien niin provoissasi voisi olla jotain viihdyttävääkin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne miehen teinit ovat tähän saakka pärjänneet? Ovatko sisäsiistejä?
En sekaantuisi muiden kakarouden hoitoon, mutta muutenhan tuo kuulostaisi aika mukavalta. Hoitaisin vapaa-ajat puutarhaa ja nauttisin viiniä pihapatiolla, talvella takkatulen ääressä. Siinä sivussa voisin toki ruoan valmistaa.
Ei saa alistua patriarkaatin valtaan!
Mies on perinteinen perheen isä. Pitää huolta läheisistään. Olisi varmasti turvallinen ja huolehtiva. Ihastuin rauhallisuuteen ja turvallisuuteen. Siinä ei ole mitään vikaa. Mutta elätän itse itseni enkä tarvitse siis elättäjää. Mies taas ajattelee, että se on miehen tehtävä. Myönnetään siinä hän on melko vanhoillinen ajatuksiltaan. Mutta muuten mainio mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies on perinteinen perheen isä. Pitää huolta läheisistään. Olisi varmasti turvallinen ja huolehtiva. Ihastuin rauhallisuuteen ja turvallisuuteen. Siinä ei ole mitään vikaa. Mutta elätän itse itseni enkä tarvitse siis elättäjää. Mies taas ajattelee, että se on miehen tehtävä. Myönnetään siinä hän on melko vanhoillinen ajatuksiltaan. Mutta muuten mainio mies.
Ap
No, mainio mies varmasti tottuu siihen, että hänen ei tarvitse elättää sinua. Ja ostaa kodinhoidon muualta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Rakkaudestasi miestä kohtaan tulisi saada ainakin vähän rahaa.
Jos mies on islaminuskoinen, niin luulisin että hänellä on sinulle paljon annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ala seurustella, mutta omissa asunnoissa asuen niin pitkään, kunnes lapset ovat muuttaneet omilleen. Niin monet muutkin tekevät.
Luetteko te miten näitä aloituksia!!!!!!
Jo aloituksessa kerrotaan:
"Erillään asuminen ei kuulemma sovi hänelle. Hän haluaa kunnollisen, perinteisen suhteen, jossa asutaan ja eletään yhdessä."
Nää tyhmät provoilijat eivät ymmärrä että tuo " terv. Kaisa - tervehdykset" paljastavat heidät aina. Kukaan tosissaan kysyvä ei tuollaisia laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala seurustella, mutta omissa asunnoissa asuen niin pitkään, kunnes lapset ovat muuttaneet omilleen. Niin monet muutkin tekevät.
"Erillään asuminen ei kuulemma sovi hänelle. Hän haluaa kunnollisen, perinteisen suhteen, jossa asutaan ja eletään yhdessä."
Jos se on mainio mies, niin tuo on aivan sivuseikka. Ei taida olla mainio mies tässä provossa.
Sinä olet mitä olet, ja jos muuta yrität olla, niin se tekee sinusta katkeran ihmisen lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mainio?
Haluaa elämää, mitä sinä et halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on mainio mies, niin tuo on aivan sivuseikka. Ei taida olla mainio mies tässä provossa.
Et vastannut kysymykseen. Asiasi ei liity mitenkään tähän viestiin. Miten luette/ymmärrätte aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis saisit vastineeksi työpanokselle miehen talossa, työpanoksesi kuulostaa aika valtavalta. Saisitko vain katon pääsi päälle ja mies vielä odottaisi sinun ostavan koko perheelle ruuatkin?
Unohdit tärkeimmän: seksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, täällä onkin paksut feministiakat kierroksilla 😂 muistitteko pyytää maksun aivopesusta?
Malttaisit Kaisa edes olla paljastamatta itseäsi saman tien niin provoissasi voisi olla jotain viihdyttävääkin joskus.
Tämä! Olisi ollut jännittävää edes _kuvitella_ sinut Kaisaksi, eikä tietää, että Penttihän sinä olet Etelä-Pohjanmaalta.
meistä se on yhhhhhhhhhhhhhhhhhhdentekevää.
Asun yksin isossa omakotitalossa. Ottaisin tänne mielelläni asumaan henkilön, joka tekisi kaikki kotityöt. Palkkaa ei ilmeisesti tarvitse maksaa, vaan pelkkä asumishyöty riittää. Talon huolto, pienet rempat, pyykinpesu ja siivous olisi toimenkuvassa. Ruoan voin tehdä itse.
Ilmaiseksi piiaksi toisen omistamaan taloon, huolehtimaan toisen lapsista? Juu, ei kiitos. Nuoremmat naiset tähän varmaan vielä pystyvät, mutta kun olet lähes viisikymppinen jo oman rumbasi jo tehnyt ja lapsesi kasvattanut vauvasta aikuisiksi, on se ollut semmoinen ponnistus, että siihen hommaan ei kukaan enää ryhdy tuossa kohtaa, varsinkaan, kun kakkoskierroksella sun pitäis tehdä se sama työ ventovieraaseen perheeseen. Juu ei kiitos.
"Mies on perinteinen perheen isä. Pitää huolta läheisistään."
Sinuthan hän sinne halusi muista huolta pitämään. Sekoitat huolenpidon ja rahan keskenään.
Koitin vain edetä uralla.