Olisi kiva jos olisi päässyt lähihoitaja koulutukseen
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
??? Jossain vaiheessa työvoimatoimisto lähetti aivan kaikki lähihoitajakoulutukseen. Myös päihde- ja mielenterveystapaukset Päihde- ja mielenterveys lähihoitajalinjalle, siinähän kätevästi hoitaisivat itsensäkin. Tuolloin 90-luvulla festareilla näin umpikännisiä kävijöitä joilla oli hupparin selässä koulutuslinjan nimi.
Nykymenoa katsoessa luulisi ettei rima ole kovin korkealla.
Nykyään se rima juuri on korkealla kun tuli ne soveltuvuuskokeet.
Vierailija kirjoitti:
??? Jossain vaiheessa työvoimatoimisto lähetti aivan kaikki lähihoitajakoulutukseen. Myös päihde- ja mielenterveystapaukset Päihde- ja mielenterveys lähihoitajalinjalle, siinähän kätevästi hoitaisivat itsensäkin. Tuolloin 90-luvulla festareilla näin umpikännisiä kävijöitä joilla oli hupparin selässä koulutuslinjan nimi.
Ja tällä toimella työlkkäri onnistunut osaltaan romuttamaan yhden alan arvostuksen lähes täydellisesti, mikä on hyvin ikävää mink ätahansa alan kohdalla mutta ikävää erityisesti tällaisen alan kohdalla, jossa kirjaimellisesti voidaan usein olla ihmisen iholla...
Vasta jälkikäteen ja vuosia myöhemmim olen itse huokaissut, että ehkä oli vain hyvä, että itse en tullut saaneeksi opiskelupailkkaa...
Vaikka tiedän kyllä, että moni yliopistosta valmidtunutkin on saanut työlkäriltä ohjeistuksen hakeutua lähihoitaja- koulutukseen; onnekksimmille ei olev ehkä räkäisesti nsurettu päälle että mitä meni opiskelemasn "väärää alaa" siellä yliopistolla; ehkä myös ammattikorkeassa.
Samaan aikaan kun uutiset täyttyvät säännöllisen epäsäännöllisesti uutisista, joissa jokainen hallitus vuorollaan haluaa lisätä korkeakoulutettujen määrää...
Vierailija kirjoitti:
voi voi rikos rekisteri ja keskeytetty kymppi luokka eikö ne mielestäsi vaikuta valintaan. näkemättä veikkaan että olet tatuoitu lävistetty idioooootti
Mulla on täysin puhdas rikosrekisteri, en ole käynyt kymppiluokkaa eikä mulla ole yhtään tatuointia eikä lävistystä.ap