Tapailunainen oli käynyt treffeillä toisen miehen kanssa
Mies oli kuulemma tuonut hänelle kukkia, ja olivat käyneet kävelyllä. Nauroin että aika säälittävää yrittää lahjoa naista.
Tapailunainen kuitenkin jostain syystä närkästyi, ja alkoi sättiä, että miksi minä en tuo hänelle kukkia tai vie treffeille.
Ihme uhriutumista. Itse meni treffeille toisen kanssa, joten tein itse saman ja nyt menee tapailunainen vaihtoon.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tapailu on vertailua ja testaamista. Jos mies ei kestä sitä, että neito kilpailuttaa, ei ole riittävän hyvä.
Ensin kilpailutetaan käytöstavat ja sitten seksitaidot. Paras jatkoon.
Ei se käytännössä noin mene. Palstamammalla ei sitäpaitsi ole varaa kilpailuttaa yhtään mitään.
Minulla loppui naisen tapaileminen siihen kun tämä sanoi käyneensä treffeillä toisen miehen kanssa ja kertoi vielä mitä kaikkea hauskaa olivat tehneet. Olkoot sen miehen kanssa sitten.
Huomaa, että suomessa treffailukulttuuri on vieläkin lapsenkengissä. Tapailuvaiheessa todellakin voi tapailla muitakin ilman erityistä sopimisia. Samaan "sääntöön" myös liittyy, ettei niistä puhuta ja etenkään hierota toisen kasvoihin noin törkeesti.
Mitä pitäisi kestää? Minua ei kiinnosta mitä muut tekee, joten en jaksa kuunnella uhriutumista, jos itse käynyt treffeillä, eikä ole minua pyytänyt. Itse halusi vain panna, ja minä kyllä voin panna muitakin. Ei se homma yhteen naiseen kaadu.