Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono omatunto kun mietin että kaverin lapsi on ärsyttävä

Vierailija
04.09.2025 |

Tai pikemminkin voisin tuomita lapsen äitiä. Kaverilla ja hänen miehellä ollut kasvatustyylinä se että lapsi on aina saanut rikkoa rajoja, liikaa telkkua/ipadia, limsaa ja karkkia JOKA PÄIVÄ. Noh, nyt se alkaa näkyä käytöksessä kunnolla 7 vuoden iässä. Oli aivan järkyttävä seurata kun lapsella oli kavereita kylässä miten paljon tämä pomotti kavereita ja oli aivan mahdoton. Lisäksi koittaa pomottaa aikuisia ja ihmeellistä hyperaktiivisuutta - TIEDÄN että tämä on vanhempien vika mutta silti ärsyttää. Enkä tietenkään voi mennä sanomaan että hei, Coca-cola jossa kofeiinia ja sokeria ei sovi kehittyvän lapsen aivoille joka päivä. Tai karkkia joka päivä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus että äitiä JA ISÄÄ voisin tuomita- en ole läheinen tän miehen kans ja tuskin koskaan näkee miestä kun nään kaveria. 

T. AP

Vierailija
2/7 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaza gaza

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovin älykäs. 

Vierailija
4/7 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi välittää. Onko sun pakko edes nähdä sitä tenavaa?

Vierailija
5/7 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää omissa kavereissa monetkin asiat, mutta en näe sitä tarpeellisena kertoa eteenpäin. Se johtaisi vain ikäviin tilanteisiin. Esim. yhden kaverin vaimo ärsyttää todella paljon, mutta miksi kertoa, kyseessä on minun näkemykseni asiaan

Vierailija
6/7 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tuossa on tuollaiseen puuttua.

Ei kuulu lastensuojelun piiriin kai se että paljonko lapsi saa limsaa ja karkkia.

Vierailija
7/7 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kasvattaa tyylillään. Sellaista se on. Mikä sinä edes olet muita "tuomitsemaan", kuten itse asian ilmaisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan