Joko Riikka hajoaa ,lääkitys pettää.Puolue ei kontrollissa.
Kommentit (44)
Orposta leivotaan jotakin sankaria tässä.
'margaretin' lähtölaskenta vain kiihtyy.
Taitaa lauteiden alla mennä viikonloppu.
Olisiko jo aika laittaa rouva huumetesteihin ja mielentila tutkimuksiin?
Palestiinan tunnustaminen seuraavaksi tapetilla.On siinä pilleripurkeille käyttöä.
Riikkulilla takki kääntynyt viimeaikoina vauhdikkaasti.
Eduskunnassa oli Peltosen muistelutilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Riikkulilla takki kääntynyt viimeaikoina vauhdikkaasti.
Gazanpojille 5M€ ja hyeenanhymy kaupanpäälle.
Vierailija kirjoitti:
"Purran voinnista nousi Smolnassa maanantaina huoli. Joku ajatteli hänen olevan kalpea ja pohti, menettääkö ministeri tajuntansa maanantai-illan tiedotustilaisuudessa. Eräs lähde väittää kuulleensa, että Purra olisi nähty Smolnan käytävillä kyyneleet silmissä."
Alkaa psyyke pettää ja "vati"himmenemään...ei auta vaikka miten ottaisi "kuppia"ja yrittäisi skarpata..heikko yksilö!
Olisi kyllä hiustesti Riikalle syytä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Palestiinan tunnustaminen seuraavaksi tapetilla.On siinä pilleripurkeille käyttöä.
Italia joka on entinen antiikin rooma ja luonut koko palestiinan ei ole tunnustanut sitä valtiona. Sitä voi jokainen miettiä.
Otsikoissa revitellään ja jokainen joka ymmärtää historiaa sekä globaalia maailman markkinoita tietää että sota on aivan varmasti tulossa. Se että vedetään yhteistyö poikki sota teknologian huippu maahan eli Israeliin kuvastaa hyvin tän päivän näköalatonta politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnassa oli Peltosen muistelutilaisuus.
miettikääs jos edesmennyt olisi ollut tummaihoinen.
Enemmän olen huolissani Orpon mielentilasta, kun näkee joka paikassa rasismia.
Alisuorittaja mikä alisuorittaja.Voisi jo itse pyytää vaihtoon on jo niin hapokasta menoa.
Hyi helv..., entiset koulukiusaajat taas sivustolla. Ottakaa selvää asioista, ennenkuin oksennatte palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Purran voinnista nousi Smolnassa maanantaina huoli. Joku ajatteli hänen olevan kalpea ja pohti, menettääkö ministeri tajuntansa maanantai-illan tiedotustilaisuudessa. Eräs lähde väittää kuulleensa, että Purra olisi nähty Smolnan käytävillä kyyneleet silmissä."
Alkaa psyyke pettää ja "vati"himmenemään...ei auta vaikka miten ottaisi "kuppia"ja yrittäisi skarpata..heikko yksilö!
Menepäs itse tuonne hänen paikalleen niin nähdään miten oma vatisi pysyy kirkkaana.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helv..., entiset koulukiusaajat taas sivustolla. Ottakaa selvää asioista, ennenkuin oksennatte palstalle.
Olet ilmeisesti kuitenkin lukutaitoinen?Persukiimassa ymmärtämisen kanssa vain vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun peruskoulun matematiikallallasi varmaan ymmärrät paremmin valtiontalouden toimintaa : )
Vierailija kirjoitti:
Enemmän olen huolissani Orpon mielentilasta, kun näkee joka paikassa rasismia.
Minä olisin huolissani orposta sen takia että talouskasvu on uskon asia. Onko petteri loikkaamassa kristillisiin vai tuliko harhaisuus vahingossa näkyviin?