Olen nykyään kalju, yksinäinen mies. Kelpaako enää
Hiusten lähtiessä tuntui, että tärkein osa miehisyyttäni vietiin pois. Silloin mietin, onko turhamaista ajatella näin. Hiukset ja ulkonäkö olivat olleet osa omaa miehisyyttäni ja kehonkuvaani. Oli se ihan hirveää.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänähän voi onneksi mennä hiustensiirtoon, jos asia vaivaa liikaa! Ajatella, mitä mahdollisuuksia on.
Kyllä enemmän muita asioita miehessä etsin kuin hiuksia. Kyllähän hiukset on kivat, mutta eivät ratkaiseva tekijä. Joku urheilullinen, lyhyen parran omaava, itsevarma, keskustelutaitoinen, hauska, kasvoiltaan viehättävä, kalju mies voi olla hyvin hurmaava.
Todennäköisesti kalju mies haluaa kuulla, että kalju on jollain tavalla yhtä hyvä tai parempi edes jonkun mielestä.
Hän tietää jo, että voi kompensoida. Kysymys on siitä, että tarvitseeko hänen todella tehdä niin kaikkia varten.
Voi olla, mutta kyllä mulle kiva kalju mies kelpaisi, muut asiat merkkaa. Olen myös suvaitsevainen plastiikkakirurgian suhteen eli jos asia häiritsee merkittävästi elämänlaatua, niin miksei. Se nyt vaan oli yksi heitto hyvin lyhyeen aloitukseen, josta ei irronnut sisältöä paljoa.
Dianan poika prinssi William myös menettänyt tukkansa. Ennen sanottiin, että jos mies on kalju niin sillä kovat potenssit.
Kaljuus ei ole ollenkaan ongelma, kunhan muuten olet siisti, kivasti pukeutunut, fiksu ja hymyyn taipuvainen.
Ei ole turhamaista ajatella niin, hiukset ovat meille tärkeät. Kannattaa kuitenkin keskittyä muihin asioihin, mitä pariutumiseen liittyy. Oletko hyvää seuraa, pidätkö huolta itsestäsi, osaatko ilmaista itseäsi jne.
Jos olet treenattu, tatuointeja on naamassa ja kaulassa niin mitään ongelmaa ei ole. Nämä asiat takaavat myös naisia kiinnostavan rikoshistorian, joten olet jo perusvässyköitä huomattavasti edellä.
Muussa tapauksessa.. syvimmät osanottoni. Länsimaalaisten naisten kanssa toivoa ei oikeastaan edes ole, pelastus löytyy aasiasta tai muusta vastaavasta kolmannen maailman passport bro-pyhiinvaelluskohteesta.
Vierailija kirjoitti:
Lähi-idästä tulleilla miehillä on paksu ja hyvin hoidettu leijonan harja hiustyyli. Siksi he ovatkin itsevarmoja ja saavat helposti nuoren ja kauniin naisen.
Äh_l_ämit ja niiden harjakset ei kiinnosta. Mieluummin kalju suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet treenattu, tatuointeja on naamassa ja kaulassa niin mitään ongelmaa ei ole. Nämä asiat takaavat myös naisia kiinnostavan rikoshistorian, joten olet jo perusvässyköitä huomattavasti edellä.
Muussa tapauksessa.. syvimmät osanottoni. Länsimaalaisten naisten kanssa toivoa ei oikeastaan edes ole, pelastus löytyy aasiasta tai muusta vastaavasta kolmannen maailman passport bro-pyhiinvaelluskohteesta.
Tässähän nyt ei ole mitään järkeä. Suurimmalla osalla tavallisista miehistä on tavallinen suomalainen nainen. :D Ja molemmilla sukupuolilla tatuointeja tai ei ole.
Minä taas lihoin ja koen että naisellisuuteni katosi kuin tuhka tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas lihoin ja koen että naisellisuuteni katosi kuin tuhka tuuleen.
Tämä on helppo korjata. Ja päälle vielä vahvat lihakset niin näyttää monta kertaa paremmalta kuin vain hoikka.
Kaljut miehet on seksikkäitä. Onneksi omanikin on kalju.
Hönö Keijo haukkuu naisia Hönöiksi.
Teidän porukan maine on pilattu.
Mun nykyinen mies on kalju (tosin ajellut mutta siis kaikki pois eikä sänkeä) ja on seksikkäin mies mitä mitä tiedän tai olen nähnyt, mun silmiin just täydellinen sellanen vahva painijatyyppi. Ei tollasta kannatta jäädä miettiin kun ei ne hiukset enää päähän palaa. Kehitä tosiaan muita ominaisuuksia itsessäni, mieti uusia paikkoja (harrastus, tapahtumat) missä voisit tavata sopivan ikäisiä uusia ihmisiä ja kyllä se kumppani löytyy sulle.
N47
Kalju mies voi olla hyvinkin puoleensavetävä. Ei sitä hiusten puutetta edes huomaa, jos luonne ja muut seikat ovat kunnossa. Hymy ja silmät ovat tärkeämpiä kuin hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Kalju mies voi olla hyvinkin puoleensavetävä. Ei sitä hiusten puutetta edes huomaa, jos luonne ja muut seikat ovat kunnossa. Hymy ja silmät ovat tärkeämpiä kuin hiukset.
Sellainen kuin Bruce Willis 🥰 Mielestäni vain komistui kaljuuntumisen myötä. John Travoltakin on edelleen hottis, vaikka entisenä tukkajumalana sitä onkin vaikea uskoa. Käytti turhaan tupeeta vuosikaudet, kun ei uskaltanut kaljuaan näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Juu, se on menoa nyt. En ole koskaan nähnyt, että kaljulla, lihaksikkaalla ja hyvin pukeutuneella miehellä olisi naisia.
Sama siis luovuttaa nuo pimppahommat ja ryhtyä homoksi.
No sitten et ole nähnyt minua. Et taida puheista päätellen saada naista muutenkaan niin onko tuo nyt iso ero aikaisempaan. Kannattaa lopettaa tuo itsesäälissä kieriskely ja uhriutuminen, naisia ei sytytä tollanen selkärangaton valittaminen, ja turha ryhtyä homoksi kun nekään ei katso tollasta "miestä".
Hyvänen aika, kalju mieshän voi olla aivan superseksikäs!
Noin yleisesti ottaen minua ei kiinnosta, onko miehen päässä hiuksia vai ei, kunhan siellä on ajatuksia. Olen hiljattain tutustunut erääseen tällaiseen kaljupäähän, ja hän on mielestäni aivan tavattoman miehekäs ja maskuliininen, muutenkin tosi charmikas ja vetää minua magneetin tavoin puoleensa.
Älä siis huoli, Ap, kaljupää ei miehekkyyttäsi vähennä, saattaa jopa lisätä sitä. Toki muutos entiseen on iso, mutta kun hyväksyt nykyisen tilanteen ja opit nauttimaan siitä, niin tulet kyllä löytämään sopivan kumppanin. Sano minun sanoneen!
Vierailija kirjoitti:
Aliexpressistä saa muutamalla eurolla hyviä peruukkeja.
Mauripekkaris- ja Aarno Tenkas-look varmaan aiheuttaa jonon. Parempi vielä jos karvahattu on vähän vinossa.
Tukka tai ei, ihan sama, mutta jos itsetunto puuttuu, yöks.
Itsensä hyväksynnästä alkaa se henkinen kasvu aikuiseksi, joka useimmilta miehiltä valitettavasti puuttuu.
Toki! Siitä vaan uudet tissit hankkimaan, jos asia vaivaa. Itseäni ei se kaljuus haitannut ja olen myös tyytyväinen omaan urheilulliseen naisvartalooni. :)