Olen nykyään kalju, yksinäinen mies. Kelpaako enää
Hiusten lähtiessä tuntui, että tärkein osa miehisyyttäni vietiin pois. Silloin mietin, onko turhamaista ajatella näin. Hiukset ja ulkonäkö olivat olleet osa omaa miehisyyttäni ja kehonkuvaani. Oli se ihan hirveää.
Kommentit (51)
Aliexpressistä saa muutamalla eurolla hyviä peruukkeja.
Ihminen on muutakin kuin kalju, lihava, työtön, vuokralla-asuja tai sijoittaja....
Kyllä meille kaikille on kysyntää!
Niin ne buddhalaiset munkitkin on kaljuja, mutta osa niistä on todella lihaksikkaita ja siksi hotteja. Panosta kroppaan, käytöstapoihin, itsetuntoon, mielenterveyteen ja pukeutumiseen.
Ihme ajattelua, kalju on ok. Ajattele vaikka Stathamia, onko paha?
Älä ala ollenkaan itseäsi mollaamaan kaljuudella. On tyttöjä jotka tykkää. Menet nyt palstoille itsevarmana etsimään kullannuppua itsellesi. Laita kunnon kuva ja kiva kuvaus itsestäsi. Voi olla jopa tunkuakin luoksesi. Ei ole hiuksista kiinni rakastuminen!
Juu, se on menoa nyt. En ole koskaan nähnyt, että kaljulla, lihaksikkaalla ja hyvin pukeutuneella miehellä olisi naisia.
Sama siis luovuttaa nuo pimppahommat ja ryhtyä homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää kompensoida se pinkalla.
Kaikkea ei kannata itse yrittää kompensoida jollakin. Hyväksy asia ja se kompensoituu.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on muutakin kuin kalju, lihava, työtön, vuokralla-asuja tai sijoittaja....
Kyllä meille kaikille on kysyntää!
Kyllä tälle.
Jos olet minun vanha exä niin kelpaat. Minäkin olen rapistunut. Onneksi olemme nähneet toinen toisemme nuorina. Pelkään ihan hirveästi tapaamistamme jonka toivon kaikesta huolimatta tapahtuvan vielä jossain vaikka molemmatkin jalat jo haudassa. Syy pelkoon on että tunnen itseni aivan tyhjäpääksi ja että minulla ei ole mitään annettavaa koska ihmisen pitäisi olla ties mitä kaikkea muuta kuin oma sisin ja kroppa. Mitä muuta ihmisen siis pitäisi ja hän voisi olla kuin kalju, lihava, työtön, vuokralla-asuja ja sijoittaja... noista en ole oikein mikään niin mitä sitten olen ja siis minä olen nainen ja naisellakin on tukka voinut harventua.
Nykypäivänähän voi onneksi mennä hiustensiirtoon, jos asia vaivaa liikaa! Ajatella, mitä mahdollisuuksia on.
Kyllä enemmän muita asioita miehessä etsin kuin hiuksia. Kyllähän hiukset on kivat, mutta eivät ratkaiseva tekijä. Joku urheilullinen, lyhyen parran omaava, itsevarma, keskustelutaitoinen, hauska, kasvoiltaan viehättävä, kalju mies voi olla hyvin hurmaava.
Se on tämä nyky-yhteiskunta ,kun kaikki pyölrii ulkonäön ympärillä.Katsokaa mitä ne``kauneusleikkaukset `` on tehneet näille ihmisille.
Ole sinä kalju tai harvahiuksinen vaan ylpeä, että tunnistat itsesi peilistä ja näytät vielä ihmiseltä.
Rinta rottingille vaan ja kohti uusia seikkailuja.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänähän voi onneksi mennä hiustensiirtoon, jos asia vaivaa liikaa! Ajatella, mitä mahdollisuuksia on.
Kyllä enemmän muita asioita miehessä etsin kuin hiuksia. Kyllähän hiukset on kivat, mutta eivät ratkaiseva tekijä. Joku urheilullinen, lyhyen parran omaava, itsevarma, keskustelutaitoinen, hauska, kasvoiltaan viehättävä, kalju mies voi olla hyvin hurmaava.
Nykypäivänähän voi onneksi mennä ottamaan silikontissit, jos asia vaivaa liikaa! Ajatella, mitä mahdollisuuksia on.
Kyllä enemmän muita asioita naisessa etsin kuin tissejä. Kyllähän tissit on kivat, mutta eivät ratkaiseva tekijä. Joku urheilullinen, hyvän perseen omaava, itsevarma, keskustelutaitoinen, hauska, kasvoiltaan viehättävä, tissitön nainen voi olla hyvin sexy.
Johonkin jengiin liittyminen parantaa mahiksia. Kannattaa ostaa myös moottoripyörä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kalju mies haluaa kuulla, että kalju on jollain tavalla yhtä hyvä tai parempi edes jonkun mielestä.
Hän tietää jo, että voi kompensoida. Kysymys on siitä, että tarvitseeko hänen todella tehdä niin kaikkia varten.
Se on se sisäinen voima ja hormonit, jotka pitää saada näkyville.Kun tuntee itsensä miehekääksi,näkyy se ulospäin.mistä löydät oman sisäisen voimasi? salilta,tansseista,esiintymisestä?.....
Itse olisin mielelläni kalju mies. Hiusten peseminen ja parturissa ravaaminen rasittaa.
Lähi-idästä tulleilla miehillä on paksu ja hyvin hoidettu leijonan harja hiustyyli. Siksi he ovatkin itsevarmoja ja saavat helposti nuoren ja kauniin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet minun vanha exä niin kelpaat. Minäkin olen rapistunut. Onneksi olemme nähneet toinen toisemme nuorina. Pelkään ihan hirveästi tapaamistamme jonka toivon kaikesta huolimatta tapahtuvan vielä jossain vaikka molemmatkin jalat jo haudassa. Syy pelkoon on että tunnen itseni aivan tyhjäpääksi ja että minulla ei ole mitään annettavaa koska ihmisen pitäisi olla ties mitä kaikkea muuta kuin oma sisin ja kroppa. Mitä muuta ihmisen siis pitäisi ja hän voisi olla kuin kalju, lihava, työtön, vuokralla-asuja ja sijoittaja... noista en ole oikein mikään niin mitä sitten olen ja siis minä olen nainen ja naisellakin on tukka voinut harventua.
Kaljuus ei ole rapistumista. Se on perinnöllinen kosmeettinen ominaisuus, joka tulee iästä, kunnosta tai komeudesta riippumatta joillekin kuten ihonväri. Ensin ihminen on kalju. Sitten tulee yleensä hiuksia ja usein ne lähtevät myös nuorena pois.
Sinun pitää kompensoida se pinkalla.