Persujen kannatus on noussut 3 kuukauden ajan
Nousu on maltillista, mutta näyttää sitlä että pohjat on saavutettu. Tämä voi ahdistaa Keskustaa joka ehti jo persujen ohi.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on tähän asti olleet aina parhaimmillaaän juuri eduskuntavaaleissa.
Minä myönnän kyllä, että jos tuo muuttotouhu olisi fiksumpaa, saattaisin äänestää jotain muutakin puoluetta. Silloin äänestäisin ehkä ympäristö- tai veroteeman mukaan. Mutta nyt juttu on niin, että tuo muuttohölmöily on meille niin kallista ja vaarallista ja pilaa koko hyvän Suomen, että pakko on äänestään se teema edellä.
Persuthan niitä tänne perinteisesti haalaa.Torniossa punaistamattoa levitettiin ja 40 000 moniosaajaa saapui.
Rkp haluaa 40 000, vihervassarit on puhuneet jopa 60 000 vuodessa lisää, persujen en ole koskaan kuullut sanovan että niitä pitäisi lisää tänne tuoda vaan pikemminkin palauttaa, joten miksi demari aina valehtelet? Etkö kestä totuuksia siellä kuplassasi pinkit lasit silmilläsi? Totuus varmaan satuttaa, voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu äänestäjät ovat se sama ihmistyyppi joka jenkeissä äänestää Trumppia. Eivät ole eläessään lukeneet kirjaa, saavuttaneet mitään, kaikki on muiden vika, kaikkea pelätään ja siksi vihataan.
Uskovaisia, pelokkaita ja tyhmiä ihmisiä. Heitä onneksi riittää.En ole uskovainen, olen saavuttanut taloudellisen riippumattomuuden paljon ennen eläkeikää, kirjoja olen lukenut taatusti enemmän kuin sinä ja kuulun hyväosaisten suomalaisten joukkoon. Ja äänestän persuja.
Sanonpa samaa ja ikääkin on kun olen eläkkeellä. Olen tosin ollut liikkuva äänestäjä pääosin ja nyt kun noita persuja on lyöty oikein olan takaa, seuraavissa vaaleissa ääni heille. He ovat oikealla asialla, mutta muut nostavat ja näkevät vaan rasismia. Kaikkien pitäs kyetä puhumaa
Epätoivoist on Persuilla.Epätoivoista.
Sanonpa samaa ja ikääkin on kun olen eläkkeellä. Olen tosin ollut liikkuva äänestäjä pääosin ja nyt kun noita persuja on lyöty oikein olan takaa, seuraavissa vaaleissa ääni heille. He ovat oikealla asialla, mutta muut nostavat ja näkevät vaan rasismia. Kaikkien pitäs kyetä puhumaan oikeista asioista ja näkemään myös haitat monipuolisesti. Syyttely ei auta eikä vie eteenpäin.