Tapailu mies
Oon 3 kk tapaillut miestä 1-2xvko 2-4h kerralla. Alussa hän jahtasi minua. Sitten kääntyi toisinpäin. Mies on eronnut aika vasta ja iso elämänmuutos takana. Työ on hänelle koko elämä ja käytännössä töissä 24h reissaa ja siihen päälle vapaaehtoistyötä harrastuksen parissa todella paljon. Haluaa parisuhteen, ei ole muita naisia on todella perinteinen ihminen. Pitkä liitto takana jossa ei ole koskaan ollut läsnä kertonut sen. Ollaan joka päivä yhteydessä mut tapaamiset menee hänen mukaan aika paljon. Rakkauden kieli on yhteinen aika. Puhuu tulevaisuudesta. Haluaa edetä hitaasti eikä heti syvään. Mitä tästä voi päätellä? On tosi läsnä kun tapaamme eikä halua pelkkää seksiä vaan jotain tekemistä sen lisäksi.
Kommentit (8)
Miki teillä on vain muutaman tunnin pikapanotapaamisia? Eikö se tunnu sun mielestä oudolta?
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa olla parisuhteessa parin vuoden sisällä
Miksi ihmeessä, jos hänellä ei ole aikaa sellaiselle?
Voi päätellä, ettei mies tiedä hittojakaan, että mitä elämästään tai sinusta haluaa.
Meillä on ollut liikuntaa, soittaa melkein joka päivä ja toki läheisyyttä sen mitä hän kestää kunnes vetäytyy.
Lisäksi hän on lähetellyt kuvia omista lapsistaan ja jakaa kaiken elämänsä mulle.
Mies harrastaa siis autoja ja ajaa rekkaa
Mies haluaa olla parisuhteessa parin vuoden sisällä