Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä on tapahtunut oltermanni -juustolle??

Vierailija
03.09.2025 |

maistuu..pahville, eli ei minkään makusta...Onneksi köysin paimenpoikajuuston joka on hyvää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö Valio paskuuttanut?

Vierailija
2/21 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mulle maistunut koskaan, täysin yliarvostettua sontaa niinkuin HK:n nakin ja sininen lenkki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään!

-Oltermanni-juusto

Vierailija
4/21 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio osti Isonkyrön osuusmeijerin ja lopetti sen. Kaupassa se sai oikeuden Oltermanni-juustoon. Tuore halpuutettiin.

Vierailija
5/21 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päämarkkinathan tuolle oli Venäjällä, nyt paskuutettu kun sitä ei pääse enää babushkat Imatralta ostamaan...

Vierailija
6/21 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat toivoivat huonompaa ja kalliimpaa tuotetta.

Vierailija
7/21 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole mulle maistunut koskaan, täysin yliarvostettua sontaa niinkuin HK:n nakin ja sininen lenkki. 

Nakit ja lenkki on ultraprosessoitua lisäainepaskaa, juusto sentään kunnon ravintoa. Oltermanni on lyhyen aikaa varastoitua, siksi mieto maku

Vierailija
8/21 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille sopivaa vieläkin.  Miedon makuista,  hyvä kalsiumin lähde.  En ole huomannut mitään makueroa viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen. 

Voi silti olla, en ole kovin tarkka ja syön vain elääkseni.

Vierailija
9/21 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään siitä esim. salaatissa, leivälle se on liian mietoa. Mutta kuutioina salaatissa, jossa on lisäksi vaikka tammenlehväsalaattia, kevätsipulia, viinirypäleitä, kapriksia ja suolapähkinöitä, nam.

Vierailija
10/21 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että valion edam taas ei tuo mitään makua eli suola ainakin puuttuu.

Vierailija
11/21 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tuli syötyä, samalla tavalla tapahtuu myös Arkijuustolle.

Vierailija
12/21 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusamon Juuston kermajuusto on huomattavasti Oltermannia laadukkaampaa. 

Vierailija
13/21 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päämarkkinathan tuolle oli Venäjällä, nyt paskuutettu kun sitä ei pääse enää babushkat Imatralta ostamaan...

Älä jauha paskaa.  Ei ollut venäjälle viennistä tietoakaan kun Oltermannin valmistus alkoi vuonna 1980.  Siitä lähtien ollut suosittua ja hyvääkin.

Vierailija
14/21 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siitä reklamaatio. Ei ole normaalia. Itse tein kesällä kun juusto maistui pahalle ja oli jotenkin oudon tuoksuinenkin, seuraavakin oli ja normaalia reikäisempi. Sieltä tuli 20€ hyvitys ja ilmoitus että kyseisen erän vslmistuksessa oli tapahtunut jokin häiriö. Aina pitää reklamoida jos on jotain vialla. Iskäx4

Vierailija
15/21 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivaisia juustoja?

Vierailija
16/21 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin sitä äsken ostamaan kun oli tarjouksessa. Lopetin sen ostamisen vuosia sitten juuri siksi kun se ei maistunut miltään. Tein lämpimiä voileipiä ja oli kyllä kuin olisi syönyt mautonta kumia leivän päällä. En kyllä osta enää ikinä vaikka olisi kuinka halpaa. 

Vierailija
17/21 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltermanni Monterey Jack juusto on hyvää.

Vierailija
18/21 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän haiskahtaa että samat valittaa myös leipäjonon tarjonnasta ja televisio ohjelmista.  Ei ole pakko ostaa tai ottaa vastaan jos mikä ei maistu tai halua.

Vierailija
19/21 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtio osti Isonkyrön osuusmeijerin ja lopetti sen. Kaupassa se sai oikeuden Oltermanni-juustoon. Tuore halpuutettiin.

Musta oltermanni maksaa selvästi enemmän kuin pari vuotta sitten, en ole sitä enää ostanut. 

Vierailija
20/21 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suolaa vähennetty niinkuin kaikissa tuotteissa suomalaisten suolapelon takia. Ei muissa maissa olla niin hiton hysteerisiä suolasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi