Miksi Normalissa myydään vibraattoreja?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako ap:ta, jos nainen saa tyydytyksen, vaikka ap ei sitä pysty antamaan?
Nieletkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako ap:ta, jos nainen saa tyydytyksen, vaikka ap ei sitä pysty antamaan?
Nieletkö?
Sinulta en ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö siellä myös dildoja?
Tai pumpattavia barbaroita?
Ahdasmieliselle ap:lle suosittelen paikallista Alepaa.
Siellä myydään kaikkea normaalia epänormaalein hinnoin.
Hei!
Kiitos palautteestasi. Valitettavasti en pysty lupaamaan että Normalin valikoimiin tulisi kuvailemiasi ekstra himo isoja mustia monsteridildoja ainakaan lähitulevaisuudessa.
Terveisin
Jessiina/asiakaspalvelu
Vierailija kirjoitti:
Miatä muualtakaan 10-vuotiaat tytöt hankkisi vibransa?
Citymarketista? Vuosia ovat myyneet.
Siellä on vähän normaalia pienempiä tuotekokoja hitusen yksikköhinnaltaan halvemmalla. Onko siis vibraattoritkin pienempiä, ja dildot?
Vierailija kirjoitti:
Odota, ap.lla on nyt nenänkaivuu vartti menossa.
Olihan niitä jo Anttilan kuvastossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota, ap.lla on nyt nenänkaivuu vartti menossa.
Ap pelkää, että nuoret tytöt menee "pilalle", kun tietävät, miltä orgasmi tuntuu ja uskaltavat sitä vaatia. Ap toki ei pysty edes kuvittelemaan seksiä, jossa hän ei itse saisi.
Miksi ei myytäisi? Omani olen ostanut Sokokselta. Kuuluvat osaksi seksuaaliterveyttä.
Siellä käy nuoret naiset, siksi 😉
En tiennytkään. Täytyy huomenna mennä Normaliin.
Mutta hei, eihän nainen vaan VOI saada orgasmia ilman että mies panee!!! Aivan tavatonta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi että jos haluaa sellaisen niin voi ostaa.
Minä olen käyttänyt vibraattoria ihan vamman kuntoutukseen. Se vamma ei ole edes alapäässä. Vibraattori on halvempi kuin erikseen kuntoutukseen muotoiltu samalla tavalla värisevä tuote.
Ööö miksi jotkut on alle 18v.
Minä en ymmärrä ööö miksi jotkut ei ole syntynyt aiemmin.