Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristityt, muuttuiko maailma uskoon tultuanne tietyllä tavalla "ankeammaksi", kun

Vierailija
03.09.2025 |

Tiesitte, että esim. monet ennen ihailemanne taiteilijat, kuuluisuudet etc. menivät tai ovat menossa helvettiin? Ja tietyllä tavalla maailma kaventuu, esim. jooga tai muu itämainen filosofia ei ole enää suotavaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, turhuudet vaan jäi pois. 

Vierailija
2/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa maailman kristityistä kuuluu sellaiseen kirkkoon joka opettaa, että myös muut kuin kristityt voivat pelastua. Minä en ainakaan kuvittele tietäväni, että yksikään tietty ihminen olisi joutunut tai joutuisi helvettiin.

Vierailija
4/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mene niin päin, että ateismi johtaa nihilismiin ja nihilismi johtaa loputtomaan synkkyyteen. Kokemuksesta puhun.

Vierailija
5/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pikemminkin toisin päin. Maailma avautui aivan uudella tavalla. Toki se höttöinen tulevaisuususko ja kaikki kuluva vuosi ja kehitys kehittyy kuvitelmat jäivät ja maailman varjot tulivat näkyvimmiksi. Toisaalta myös toivo paremmasta tuli konkreettisemmaksi.

Vierailija
6/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin synnin palkka on kuolema ja ikuinen elämä annetaan uskoville joten kukaan ei kärsi ikuisesti joten jokaisella on todellinen valinnan vapaus ja se on hyvä.

Toisekseen kun on kuullut ilosanoman ha tutkinut Raamatun viisautta ja Jumalan hyvyyttä niin kyllä siinä ihmisten viisaus ja hyvyys kalpenee joten ei sillai innostu niistä asioista mistä jotkut ateisti ystävät innostuu. 

Vierailija
7/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultuani uskoon tajusin, että en ole vastuussa mistään. Kaikki vain tapahtuu. Nykyään voin tehdä tai sanoa mitä tahansa, koska kaikki on johdatusta ja synnit saa anteeksi.

Vierailija
8/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämään tuli värit ja ilo. 

Vierailija
9/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kristitty, enkä usko helvettiin. 

Vierailija
10/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuli syvä rauha ja onnellisuus.

Ja mitä helvettiin tulee, en minä tiedä kuka helvettiin joutuu ja kuka ei.Vain Jumala tuntee ihmisten sydämet ja osan.

Vierailija
11/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, silloin maailma muuttui hetkeksi iloisemmaksi. Kunnes tajusin jutun jujun, luovuin uskosta ja muutuin VIELÄ iloisemmaksi ja vapaammaksi.

Silloin kaikkien helevettiin menemiset sulki yleensä pois päästä ja välillä teki jotain mielenrauhakäännytystä, vähän samaan tyyliin kuin nyt voi mielenrauhakseen antaa silloin tällöin hyväntekeväisyyteen rahaa.

Olin suht "huono" kristitty kylläkin ja joogasin hyvällä omallatunnolla

Vierailija
12/12 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät n.k. uskoon tulleet itse sitä ankeutta näe. Muut sen näkevät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan