Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää puhuko työpaikoilla selän takana.

Vierailija
03.09.2025 |

Ymmärrän kyllä että kun työpaikalle tulee uusi tekijä, kaikki on vähän aikaa hämillään. Mutta pyydän kaikkien puolesta että älkää puhuko niiden uusien(tai vanhojen) työntekijöiden selän takana... Tiedättekö itse mitä teistä puhutaan vaikka kaupan myyjien kesken?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä kenties telepaattinen yhteys ? 

Viimeksi eilen kuulin työpaikalla kun eräs kollegajuorusi pahasti toisesta kollegasta. Henkilö ei itsekään ole mikään täydellinen...

Tulee paha mieli kuunnella tuollaista .

Itse en moiseen alennu.

Vierailija
2/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juoruakan tai -pukin ( yleensä akan, valitettavasti)mielessä liikkuu..

Kun suurin osa ihmisistä haluaa hyvää ilmapiiriä työpaikalle. Kuuleeko he saavansa kenties suosiota tuollaisella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisit edes kääntyä, kun kuulet itseäsi puhuteltavan.

Vierailija
4/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat toksinen osa työyhteisöä.

Energiavamppyyreja

Vierailija
5/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisit edes kääntyä, kun kuulet itseäsi puhuteltavan.

Noniin.

Onko meillä kenties työpaikkakiusaaja linjoilla?

Vierailija
6/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Kiva käydä jossain ja sitten saan kuulla kaiken mitä on arvosteltu. Kiva olla tuola sitten töissä ja kuulla päivästä toiseen jokanen haukku asiakkaasta. Miten saada nää kuriin? 

Vierailija
7/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Kiva käydä jossain ja sitten saan kuulla kaiken mitä on arvosteltu. Kiva olla tuola sitten töissä ja kuulla päivästä toiseen jokanen haukku asiakkaasta. Miten saada nää kuriin? 

Lääkkeet?

Vierailija
8/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen aina salaa mitä puhuvat niin tiedän ketkä on vihollisia. Pieni 4g salakuuntelumikki oli hyvä ostos aikoinaan.

Vierailija
9/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänpä takia en puhu yksityisasioitani töissä ollenkaan ja muutenkin puhun vaan vähän. Siinähän juoruilevat, kun ei ole mistä juoruilla. Teen vaan työni ja menen kotiin. Se riittää.

10/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat toksinen osa työyhteisöä.

Energiavamppyyreja

Myrkyllinen.

Vierailija
11/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän takana puhumista on joka paikassa.

Itse olen useamman kerran joutunut vahingossa kuuntelemaan, kun minusta on puhuttu. On siis ihan vain pilkattu mitä sanon ja miten sanon. Kerran valehdeltu räikeästi, että olen tehnyt jotain.

En luota enää keneenkään, sillä ei ole syytä.

Vierailija
12/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänpä takia en puhu yksityisasioitani töissä ollenkaan ja muutenkin puhun vaan vähän. Siinähän juoruilevat, kun ei ole mistä juoruilla. Teen vaan työni ja menen kotiin. Se riittää.

Eihän tässä yksityisasioista juoruamisesta puhuta vaan selän takana puhumisesta. Kyllä syitä riittää, jo tuo eristäytymisesi on yksi. Kiusaamista esiintyy aina ryhmässä. Turhaa jeesustelua väittää muuta. Senkin ymmärtäminen auttaa pärjäämään. Kannattaa lukea aiheesta jos kokee osuvan omalle kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme