kaislaliina, missä sulla on sitä ylipainoa? :O
Kaunis olet kyllä, kävin katsomassa kuviasi
Kommentit (11)
ole ollenkaan. Kävin itsekin katsomassa ko. kuvat, ja todella kaunis nainen niissä näkyi, ei siinä mitään. En kuitenkaan noiden kuvien perusteella menisi sanomaan mitään hänen painostaan, kun ei niissänäy kuin kasvot, niissäkin on otettu tiettyjä kuvakulmia ja hiukset edessä jne. Eivät ne ihan kapoisetkaan kasvot (niin kauniit kuin ovatkin) olleet...
Niin minulla eivät kilot näy yläkropassa juurikaan. Sopivat rinnat, vyötärö näkyvissä(paitsi nyt kun on raskausmahaa) ja kroppaani sopiva lantionseutu ja reidet. Kilot kertyneet aika mukavasti ja tasaisesti jos näin voi sanoa. Ylimääräistä on n. 70kiloa joten painoa on siis sairaasti! Olen todella lihavaksi ihmiseksi aika " sopusuhtainen" . Kasvoistani ei lihavuutta kyllä taida nähdä. No oli miten oli niin tyytyväinen tällä hetkellä ja raskaudesta hehkeenä.. ;)
kaislaliina
En voi kyllä uskoa sua kaislaliina, olet tosi kaunis...70 kg ylimääräistä??????
ap
Mulla on siellä vain vanhoja kuvia ja uusia kasvokuvia..
-Gallerian äiti-
Pistäisin kyllä kroppakuviakin sinne, mutta jotenkin mulla on tunne ettei kukaan niitä sinne halua.. :D Parempi kuvailla itsestään vain niitä " hyviä" piirteitä!
kaislaliina
Lihava nainen voi näköjään olla tosi kaunis= kaislaliina on siitä osoitus
onnea ja pidä itsetunto korkealla...... av:ltä löytyy ne ahdasmielisemmät ihmiset
Aloin totisesti itsekin miettimään, että ehkä ei tarvitse surra niitä muutamia liikakiloja vaan keskittyä omiin parhaisiin puoliin.
Eikö ne miehetkin aina valita, että gallerioiden perusteella saa aika lailla eri kuvan naisten ulkonäöstä, kuin mikä tilanne on todellisuudessa.