Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde avattu !

Vierailija
03.09.2025 |

Olen saanut luvan etsiä itselleni seksiseuraa parisuhteemme ulkopuolelta. Halut ei kohtaa puolison kanssa ja olen paljon yksinäni. Yhteistuumin tähän päädyttiin ja jossain määrin ollut avointa jo aiemminkin. Nyt vain muuttui, että voin hankkia jonku panokaverin ihan vain itselleni ja omille ajoilleni.

Mietin vain missä ja miten sen toteuttaa näin niinku käytännössä? Tinder? 

En haluaisi lähteä etsimään baareista. Asun myös kaukana niistä, joten ei tule oikein käytyä ja pitäisi olla selvinpäin, kun autolla kulkee. Epäilyttävä ajatus olisi päästää joku vieras kotiimme heti alkuun ja toisaalta treffeillä käynti ja tutustuminen tuntuu turhan työläältä.. Haluaisin vain seksiä. Tokihan siinä pitää jonkinlainen tutustuminen tehdä, mutta luulen että minulle riittää ihan viestittely. 

Toisaalta enemmän pelottaa ajatus lähteä jonkun muun luoksi suoraan.. En tiedä. 

Jännittävä ajatella edes tämmöistä!

Mitenköhän saan aikaiseksi juoruilua kylillä, jos liian läheltä seuraa löydän.. Ehkä pitää kuitenkin panostaa välimatkaan, ihan puolisonkin takia. 

Saa kertoa vinkkejä ja kokemuksia!

N36

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen päättymisen lähtölaskenta on alkanut. Vastaa tähän viestiin vuoden päästä, jos olin väärässä.

Vierailija
2/10 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin eroa odottelemaan. Onnea hienosta päätöksestänne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde voi kyllä päättyä uskottomuuteen, mutta toisaalta uskottomuudesta voi saada myös alkunsa uusi parisuhde. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Muistatko, mikä oli se ns. rumempi sana, jota mummosi käytti uskottomuudesta? Kiinnostaisi tietää.

Vierailija
4/10 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset perusta ap toiminimeä ja rupea laskuttamaan?

Vierailija
5/10 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo puhui huorintekemisestä. Mummo ei oikein hyväksynyt uskottomuutta. Oli sellainen vanhan kansan ihminen.

Vierailija
6/10 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen fetissi laittaa tuo sama kissansyöntitarina joka toiseen ketjuun

Vierailija
7/10 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin joltain palstalta ja sopisin tapaamisen julkiselle paikalle. Tutustuisin rauhassa, ja jos kaikki osuisi kohdalleen, varaisin vaikka omenahotellin. Jos ei heti niin seuraavaksi kerraksi. Miellyttävän kokemuksen jälkeen voisi vaikka jatkaa toisen luona.

Vierailija
8/10 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vaati samaa myös ja sai tahtonsa läpi. Viikon päästä alkoi soitella perään, missä olen. Vastasin.että haluan tasoittaa pelin, ennen kuin tulen kotiin. Neljän kuukauden päästä palasin ja totesin, että olen totaalisen pa ja vaimo saa hoitaa laskut seuraavan vuoden ajan. Pillu on kallista, varsinkin amatööreiltä hankittuna.  Vaimo itkee päivittäin, mutta itseppä halusi.

Vierailija
9/10 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen fetissi laittaa tuo sama kissansyöntitarina joka toiseen ketjuun

Mummon neuvot sopivat kovin monenlaisiin tilanteisiin.

Vierailija
10/10 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo vaati samaa myös ja sai tahtonsa läpi. Viikon päästä alkoi soitella perään, missä olen. Vastasin.että haluan tasoittaa pelin, ennen kuin tulen kotiin. Neljän kuukauden päästä palasin ja totesin, että olen totaalisen pa ja vaimo saa hoitaa laskut seuraavan vuoden ajan. Pillu on kallista, varsinkin amatööreiltä hankittuna.  Vaimo itkee päivittäin, mutta itseppä halusi.

Hohhoijaa nyt taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi