Myisittekö vanhempienne vanhat vihkisormukset jos saisitte niistä yli 500e?
Mitä tekis? Rahapulaa ei ole mutta 500e tyhjästä..?
Kommentit (29)
En edes ole tajunnut tuota. Juotankin molemmat känniin, otan sormukset ja myyn heti huomenna. Äidin kohdalla voi olla tietysti vaikeaa niin paljon juottaa, olisko jotakin tyrmäystippoja saatavana sekaan?
Voisin myydäkin, koska tietäisin, että en olisi myymässä mitään mikä on ollut vanhemmilleni tunnearvoltaan tärkeää.
(Vanhempani eivät ole omien väitteidensä mukaan pitäneet sormuksiaan koskaan häidensä jälkeen, ei edes juhlissa tai muissa erityistilaisuuksissa)
Myisin, mutta äidin sormukset, rannekello ja kaulassaan aina pitänyt kultaketju katosi alle kuukausi hoivakotiin joutumisen jälkeen. Kotona ei koskaan ottanut pois muuta kuin suihkuun mennessään rannekellon, mutta hoivakodissa kaikki katosi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kultaseppa saa ne laitettua sinulle sopiviksi, jos haluat niitä pitää. Mää olin välillä niin lihava, ettei sormukset sopineet. Äskettäin sovitin ja hyvin sopivat, mutta olen tottunut ilman sormuksia olemaan, niin en ala käyttää.
En pidä sormuksia enkä mitään muitakaan koruja. Ajattelin vaan että häpäisenkö heidän avioliittonsa muiston tms. Ap
En. Ne sulatetaan, ja teetän niistä tyttärilleni sormukset kun täyttävät 18v.
Siis pöllitty? Rikosilmoituksen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kultaseppa saa ne laitettua sinulle sopiviksi, jos haluat niitä pitää. Mää olin välillä niin lihava, ettei sormukset sopineet. Äskettäin sovitin ja hyvin sopivat, mutta olen tottunut ilman sormuksia olemaan, niin en ala käyttää.
En pidä sormuksia enkä mitään muitakaan koruja. Ajattelin vaan että häpäisenkö heidän avioliittonsa muiston tms. Ap
Ajattelet fiksusti. Ei kaikkea ole syytä myydä, vaan esimerkiksi kunnioituksesta voi olla sekoittamatta rahaa joihinkin asioihin - tuo on mielestäni sellainen asia.
800e sain isän vihkisormuksesta viime viikolla panttikonttorissa. Jos koruilla ei ole käyttöä niin nyt kannattaa myydä kun kullan hinta on ylhäällä.
Kultajousi ostettiin sormus . Mutta. Paketin mukana tuli lappu missä lukee ; kierrätetystä tehty. Kyllä nyt harmittaa niin pahasti. Ei voinut liikkeessä kertoa . Ihan kuin joku käytetty romu. Uutena ostettiin muka.