Olisiko teille ok että 18-vuotias tytär seurustelee 25-vuotiaan miehen kanssa?
Meillä tällainen tilanne ja en tykkää yhtään noin isosta ikäerosta. Tyttö täytti vasta kesällä 18 ja epäilen että suhde on alkanut jo ennen sitä. Meille mies esiteltiin vasta vähän aikaa sitten, tuntuu vain että odottivat että tyttö on täysi-ikäinen ja minulla ei ole enää mitään sanottavaa asiaan. Onkohan miehellä jotain salattavaa, vai jotain muuta syytä miksi piilottelivat?
Kommentit (57)
Mä olin 16v kun 30v mies halusi aloittaa seurustelun. Oli kalastellut mun numeron yhdeltä mun kaverilta ja soitti 12 kertaa illassa. Ikinä en vastannut.
Voi jeesus mitä horinaa. Ei kuulu sulle kun tyttö on 16+
No on se ehkä vähän liikaa. Ehkä joku 22 olisi maksimi.
Onkohan miehellä jotain salattavaa?
Oletko SINÄ aikuinen kun tällaista kysyt palstalla?
Onko m-a-m-u? Se voi oikeasti olla jo 36-vuotias :(
Mulle sopivan ikäinen. En tosin jaksa seurustella. Panoseuraksi vain jos ulkonäkö hyvä.
M50
Kyllä 25-vuotiaskin on vielä hyvin nuori.
On toi aivan järkyttävä ikäero nuorelle, mies on predator.
Joko taas se alkoi. Luulin että tämä tyyppi sai lääkkeet käytyään ensin läpi kaikki mahdollisest ikäerokombinaatiot kerran päivässä, kaksi parhaassa.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Voi viittu. Mun tytär on 19 ja seurustelee 29-vuotiaan miehen kanssa. Ei ole todellakaan mun asiani puuttua, ei tulis mieleenkään.
Normaali ikäero minusta tuon ikäisillä.
Tää trolli on tosi hyvä. Mammat nielee syötin ja kohonkin.
Koki pahan inflaation kun näitä oli noin tuhat viime keväänä, kymmeniä päivässä sitä mukaa kun poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopivan ikäinen. En tosin jaksa seurustella. Panoseuraksi vain jos ulkonäkö hyvä.
M50
Ai se 25-vuotias mieskö?
Olin 19 ja mieheni 27, kun aloimme seurustella ja muutin nopsaan hänen luokseen. Vanhempani tutustuivat häneen ja heille riitti, että mies oli fiksu, työssäkäyvä, rauhallinen, ja ennenkaikkea mun tyyppinen ihminen. Ainoastaan appiukkoni sanoi hänelle tavattuaan minut ekan kerran, että aika nuori tuo oli. Mutta minua kohteli aina hyvin ja otti mukaan perheeseen. Olemme edelleen yhdessä. Vain hetken ollaan nuoria, aikuisia ollaan loppuelämä eikä ikä merkitse sitten enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 16v kun 30v mies halusi aloittaa seurustelun. Oli kalastellut mun numeron yhdeltä mun kaverilta ja soitti 12 kertaa illassa. Ikinä en vastannut.
Ja sitten otit sen 19 vuotiaan, köyhän finninaamaisen ruipelon?
Totta kai. Itse olen 35-vuotias ja seurustelen 18-vuotiaan naisen kanssa. Tekopyhä olisin, jos kieltäisin saman tyttäreltäni. Ei se ikä, vaan sen ihmisen luonne ja muut ominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Eli juuri se mitä nuoret naiset haluavat? Vai saako joku hiljainen kiltti, joka istuu nurkassa eikä tee mitään, jostain naisen?
25 vuotias ei ole vielä mies vaan keskenkasvuinen.