Olisiko teille ok että 18-vuotias tytär seurustelee 25-vuotiaan miehen kanssa?
Meillä tällainen tilanne ja en tykkää yhtään noin isosta ikäerosta. Tyttö täytti vasta kesällä 18 ja epäilen että suhde on alkanut jo ennen sitä. Meille mies esiteltiin vasta vähän aikaa sitten, tuntuu vain että odottivat että tyttö on täysi-ikäinen ja minulla ei ole enää mitään sanottavaa asiaan. Onkohan miehellä jotain salattavaa, vai jotain muuta syytä miksi piilottelivat?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Voi viittu. Mun tytär on 19 ja seurustelee 29-vuotiaan miehen kanssa. Ei ole todellakaan mun asiani puuttua, ei tulis mieleenkään.
Yöks ! 🤮 Pilaa nuoruutensa
Kaikki naiset ovat jonkun tyttäriä. Tuon ikäiselle nuorelle naiselle sopii paljon paremmin keski-ikäinen, yli 40v mies. Luojakin on näin tarkoittanut!
Sellaine 18-vuotias nainen ja 50-vuotias mies parisuhde toimii aina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 25-vuotiaskin on vielä hyvin nuori.
Joo, molemmat ovat nuoria, kun asiaa katsotaan vanhuuden kynnykseltä.
Jos tarkastellaan lähempää, niin 18-vuotias ja 25-vuotias ovat täysin eri elämäntilanteissa. Nuorempi on yleensä vielä lukiossa ja vanhempi on valmistunut akateemiseen ammattiin ja uransa alkutaipaleella.
Nuorilla seitsemän vuoden ikäero on suuri.
On ok, ovat molemmat aikuisia ja 25-vuotias on vielä nuori aikuinen itsekin.
Sen sijaan että mietit, mitä miehellä on salattavaa, mieti ennenmin, miksi tyttäresi ei ehkä ole halunnut kertoa asioitaan äidille.
Vierailija kirjoitti:
Normaali ikäero minusta tuon ikäisillä
EI OLE !
Vierailija kirjoitti:
Voi viittu. Mun tytär on 19 ja seurustelee 29-vuotiaan miehen kanssa. Ei ole todellakaan mun asiani puuttua, ei tulis mieleenkään.
WT.
Ei mulla muuta.
Lukematta muita vastauksia sanon oman havaintoni.
Tuollaissa suhteissa on ollut 2 kaveriani aikoinaan. Mies on lähtenyt isolla etumatkalla elämänkokemuksesta. Se on jäänyt suhteeseen päälle se asetelma.
Tuo ikäero muutamaa vuotta myöhemmin ei enää haittaa.
Vierailija kirjoitti:
On ok, ovat molemmat aikuisia ja 25-vuotias on vielä nuori aikuinen itsekin.
Sen sijaan että mietit, mitä miehellä on salattavaa, mieti ennenmin, miksi tyttäresi ei ehkä ole halunnut kertoa asioitaan äidille.
No provohan tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 16v kun 30v mies halusi aloittaa seurustelun. Oli kalastellut mun numeron yhdeltä mun kaverilta ja soitti 12 kertaa illassa. Ikinä en vastannut.
Ja sitten otit sen 19 vuotiaan, köyhän finninaamaisen ruipelon?
Ei, vaan 16-vuotiaan komean urheilijanuorukaisen.
Tuossa iässä ikäero vaikuttaa suurelta. Kymmenen vuoden kuluttua ei enää.
Itse olisin varmaan ensin hieman hämilläni, mutta olennaisempaa minulle olisi se, että estääkö parisuhde teiniä elämästä normaalia teinin elämää.
50-vuotiaalle naiselle sopii kumppaniksi sellainen 70-vuotias mies.
Riippuu.
Jos mies on hyvän perheen poika, käynyt armeijan ja opiskelee sekä tietenkin kohtelee tytärtä ja muita ihmisiä hyvin,niin olisi ok.
Mitä olen miestä tavannut niin hän on ihan kohtelias ja mukavan oloinen, mutta kaikki se salailu epäilyttää. Ja sekin että eivät ole meillä oikeastaan ollenkaan vaan tyttö menee aina miehen luokse.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen miestä tavannut niin hän on ihan kohtelias ja mukavan oloinen, mutta kaikki se salailu epäilyttää. Ja sekin että eivät ole meillä oikeastaan ollenkaan vaan tyttö menee aina miehen luokse.
ap
No tietenkin menevät sen luo, jolla on oma kämppä. Samoin tekisivät, jos poikaystävä olisi tytön ikäinen mutta ehtinyt jo muuttaa omilleen. Tai olisivat tytön luona, jos hän asuisi yksin ja poikaystävä vanhemmillaan.
Tytön nuori vartalo on palvonnan kohteena 😍😘
Vierailija kirjoitti:
😪 Ilmeisesti rikas, muuten en ymmärrä vähääkään
16v nainen parasta panomateriaalia.
M50