Olisiko teille ok että 18-vuotias tytär seurustelee 25-vuotiaan miehen kanssa?
Meillä tällainen tilanne ja en tykkää yhtään noin isosta ikäerosta. Tyttö täytti vasta kesällä 18 ja epäilen että suhde on alkanut jo ennen sitä. Meille mies esiteltiin vasta vähän aikaa sitten, tuntuu vain että odottivat että tyttö on täysi-ikäinen ja minulla ei ole enää mitään sanottavaa asiaan. Onkohan miehellä jotain salattavaa, vai jotain muuta syytä miksi piilottelivat?
Kommentit (57)
Hänellä on varmasti kauniit pakarat ja hiukset sekä kiinteät rinnat, on vasta 18... 😉
Vierailija kirjoitti:
Lukematta muita vastauksia sanon oman havaintoni.
Tuollaissa suhteissa on ollut 2 kaveriani aikoinaan. Mies on lähtenyt isolla etumatkalla elämänkokemuksesta. Se on jäänyt suhteeseen päälle se asetelma.
Tuo ikäero muutamaa vuotta myöhemmin ei enää haittaa.
🙄
Kyllä se siinä vaiheessa haittaa kun mies ukkoutuu ja nainen on vielä hyvässä vedossa
Vierailija kirjoitti:
Sellaine 18-vuotias nainen ja 50-vuotias mies parisuhde toimii aina.
Hyi helvetti 🤮
ihan normaalilta vaikuttaa. Ei ole mikään kovin iso ikäero tuossa iässä.
Hohhoijaa. -.-
Keski-ikäiset tätinaiset ahdistelee ja kuolaa nuorten miesten perään Instassa, Tinderissä ja baareissa.
Mutta jos parikymppisellä miehellä on täysi-ikäinen nainen, niin se on ihan kamalaa suomiakkojen mielestä.
Sorry, mutta 18-vuotiaat miehet ovat köyhiä, työttömiä ja surkimuksia. Parikymppisillä ja kolmekymppisillä miehillä on rahaa, koulutus, vakituinen työ ja se luo turvaa naisille, jotka haluavat pysyä neitsyinä ja perustaa perheen.
Lottovoitto miehille ja sekös suomiakkoja vituttaa.
Mä olin 16-17 vuotias kun mun äidin pikkuserkku soitteli mulle puheluita läähpuuh. Se äijä oli silloin 54 v.
Sama ikäero, kuin miehelläni ja minulla. Yhdessä on oltu 50 vuotta ja jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen miestä tavannut niin hän on ihan kohtelias ja mukavan oloinen, mutta kaikki se salailu epäilyttää. Ja sekin että eivät ole meillä oikeastaan ollenkaan vaan tyttö menee aina miehen luokse.
ap
Kenen salailu epäilyttää? Pelkästään miehen? Molemmat ovat odottaneet hetken ennenkuin puhutaan kotiin seurustelusta, tietenkin. Ei yksin mies tässä mitään salaa. Eihän heti tutustuttuaan voi tietää miten tulee yhdessä sujumaan. Kerrotaan vasta sitten kun on varmaa. Ja tottakai tyttö menee miehen luokse, jos mies asuu esim. omillaan. Omaa rauhaa ja tilaa.
Et voi vaikuttaa täysi - ikäisen tytön elämään. Olisit tyytyväinen, että mies vaikuttaa kohteliaalta kunnon nuorelta mieheltä.
Nyt kannattaisi miettiä mistä kenkä oikeasti puristaa. Veikkaan, että kannattaa ainakin miettiä tätä: on surullista, haikeaa, itselle pelottavaa tajuta, että nuori tekee omia valintoja, joihin et äitinä voi vaikuttaa. Lapsi on itsenäistymässä, täysi-ikäinen ja se on usein kriisi äideille.
Ja missään nimessä tämmöisiä älä puhu tytölle. Varmana ajaa tyttöä kauemmaksi sinusta.
Muistan, kun olin 19-vuotias ja yksi 25-vuotias mies oli kiinnostunut minusta. Hän kysyi, että ei kai minua haittaa tämä ikäero. Minusta se oli hassu kysymys, mikä ihmeen ikäero. Toki jos toinen on 14 ja toinen 17, niin silloin kolmekin vuotta on "iso" ikäero. Mutta jos molemmat ovat aikuisia, niin asia on eri.
Laitoin tytön selkä seinää vasten ja hän myönsi että ovat tutustuneet aluperin viime keväänä kun tyttö oli työssäoppimisjaksolla miehen työpaikalla. Eikö se ole laitonta kun tyttö oli silloin vielä alaikäinen? Tyttö kyllä väittää että he alkoivat seurustella vasta myöhemmin eikä mies edes ollut hänen ohjaajansa työpaikalla. Kuulostaa silti epäilyttävältä.
ap
Vierailija kirjoitti:
25 vuotias ei ole vielä mies vaan keskenkasvuinen.
25 vuotias mies on parhaassa iässään joten kateellisten puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 vuotias ei ole vielä mies vaan keskenkasvuinen.
25 vuotias mies on parhaassa iässään joten kateellisten puhetta.
Fyysisesti ehkä,muuten ei todellakaan.
Täysin laillista toimintaa. Vähän isompi ikähaitari kuin yleensä mutta ei suinkaan mitenkään tavatonta.
Joku outo provo täytyy olla koska eihän tuossa ole mitään ihmeellistä jos kohtelee hyvin tyttöä.
7 vuoden ikäero on ihan normaalia. Puolisoni kanssa meillä on tuo myös. Olin vähän enemmän kuin 18 kun yhteiselomme alkoi, mutta siitä on jo 35 vuotta. Siinä se ikäero on tasoittunut, tosin en sitä alussakaan kummempana pitänyt. Ja äidille tämä asia ei kuulu pätkääkään.
No onhan se tuossa tilanteessa tai näyttää isolta 18 v ja 25 v. Itse olin 21- vuotias ja mies 27v kun alettiin seurustelemaan. Nyt ollaan oltu yhdessä jo yli 20 vuotta ja useampi lapsi.
Olisi ok.
25 on ihan lapsi vielä ja miehet tulevat tuossa iässä vielä hieman jäljessä.
Mikä jottei