Jos on kahvitarjous max 2pkt/talous
Niin ostatko vain ne kaksi? Salliiko omatuntosi ostaa vaikka muina päivinä taas kaksi?
Mun omatunto ei kyllä salli
Kommentit (17)
Toki ostan jokaisella kauppareissulla. En sen takia käy erikseen kaupassa, mutta jos olen kaupassa, niin ostan joka kerta.
Mennään miehen kanssa kauppaan, ostan kaksi ja hän ostaa kaksi ja seuraavana päivänä tehdään uudestaan niin.
Meillä on varmaan joku lähemmäs 50 pakettia kahvia kaapissa, mies lähinnä tuota juo minä juon teetä, mutta mies haluaa että sitä ostetaan aina kun tarjouksia on niin hamstrataan.
Kuinka pitkään se rajoitus on voimassa? Eli jos on jo juonut ne kahvit niin saako ostaa lisää? Eihän sitä kahvia sillon ole kahta pakettia taloudessa.
Silloi kierretään kaikki kaupat jossa kahvi on tarjouksessa niin saa kerralla vuoden kahvit.
Vierailija kirjoitti:
Mennään miehen kanssa kauppaan, ostan kaksi ja hän ostaa kaksi ja seuraavana päivänä tehdään uudestaan niin.
Meillä on varmaan joku lähemmäs 50 pakettia kahvia kaapissa, mies lähinnä tuota juo minä juon teetä, mutta mies haluaa että sitä ostetaan aina kun tarjouksia on niin hamstrataan.
kahvi säilyy noin vuoden, mies taitaa olla kova kahvin juoja
Plussa kortilla tarjous ei välttämättä onnistu kun kerran. Siis vaikka ei mikään aktivoitava vaan normaali.
Riippuu kuinka hyvä tarjous on kyseessä. On tullut ostettua joskus niin, että vie ostokset autoon ja uutta satsia hakemaan. Kyllä kotivastastossa on hyvä pitää 12-15 pkt premium kaffia
Vierailija kirjoitti:
Plussa kortilla tarjous ei välttämättä onnistu kun kerran. Siis vaikka ei mikään aktivoitava vaan normaali.
Kyllä onnistuu. Olen ostanut yleensä noin 10 pakettia vaikka tarjouksessa lukee 2 pakettia per talous.
Tarkoittaako talous per käyntikerta?
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei, mutta Prismassa onnistuu kyllä.
Jos kauppa ei mitenkään valvo hommaa, niin mun omatuntoni sallii kyllä vaikka ostaa 2 pakettia aamulla ja toiset 2 pakettia illalla, sekä toistaa koko sen ajan kun tarjous on voimassa.
Mä lähden oletuksesta että ei ne kaupat siitä mitenkään kärsi, vaan se on enemmän kauppojen tekninen valinta että jotkut tarjoukset toimivat kuin kuponki ja ne saa lunastaa kerran, toiset tarjoukset taas on tarkoituksella tehty niin että tule kauppaan niin monta kertaa kun halua ja saat saman tarjouksen joka kerta.
Ennen tarjous oli 4 pakettia per talous. Ja hinta oli alle puolet siitä kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä onnistuu. Olen ostanut yleensä noin 10 pakettia vaikka tarjouksessa lukee 2 pakettia per talous.
Onnistuu minullakin, Plussa-kortti kun ei ole talouskohtainen, siinä voi olla rinnakkaiskortteja samalla koodilla. Olisi aika julmaa, että minä saisin Vaasassa ostettua 2 pakettia, mutta mies ei onnistuisi seuraavana päivänä vastaavassa tarjousostossa Raahessa, koska plussakorttitarjous.
Ostan monta kertaa päivässä ja pelkät kahvit.
Kaupalla on niin hyvät katteet että oikein sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olen ollut kassakuitin näkemässä kun ei onnistunut. Olen itsekkin ostanut ja onnistunut, mutta kaveri näytti kuittinsa parkkipaikalla niin ei saanut toista satsia tarjoushintaan. Samana päivänä eri kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut alennuksen kaikista? Saahan sitä kahvia ostaa vaikka 100 pakettia, mutta tarjoushinnan saa vain kahdesta, jos siinä on rajoitus. Eri kerroilla voi ostaa useamman paketin, mutta yhdellä ostokerralla ei saa kuin sen rajoitetun määrän alennuksella.
Kopsasit mun kommentin toisesta ketjusta. Miksi?