Miehen aamutoimet ärsyttää
Hän menee ensiksi istumaan vessaan, sitten hän pesee kasvonsa, ajaa partansa, laittaa kosteusvoidetta, dödöä, kampaa hiuksensa. Sen jälkeen sitten tekee oman aamiaisensa ja LAITTAA KAHVIN TIPPUMAAN VIIMEISEKSI ja minä haluan aivan ehdottomasti kahvin ensin ja sitten vasta jotain aamiais-syötävää, eli joudun odottamaan tämän ajan kahvia kun hän toikkaroi omia asioita. Kun minä nousen ensimmäisenä, laitan aina kahvin tippumaan ja vasta sen jälkeen muut aamutoimet. Järjestys miehellä erikoinen ja ärsyttävä !
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi itse keittää sitä kahvia?
Tätä minäkin ihmettelen. Voiko olla ettei oletettavasti aikuinen nainen osaa keittää kahvia?
Vierailija kirjoitti:
Kosteusvoidetta...voi voi.
Ihan normaalia nykyisin, että myös miehet kosteuttavat ihoaan parranajon jälkeen, eikö miehen iho kuivu, mitä sinä laitat naamaasi, margariiniako tai oletko niitä kovia jannuja jotka käyttävät vain aineita, kuten esim. peukkua ?
Vierailija kirjoitti:
Saatanan kurppa, keitä omat kahvis
Miksi muijasi on kurppa ?
Tyypillinen vätys tuo AP:n mies, aina omat toimet ensimmäisenä !!!
Vierailija kirjoitti:
Tolla jäkätyksen määrällä en oikein usko, että sulla on mies.
Tai jos onkin, niin ei kauan.
Sulla on vaikea elämä. Eikä se ole miehen syy.
Meillä laitetaan aina illalla ajastimella varustettu kahvinkeitin valmiuteen, aamulla heräilee kahvin valmistumiseen ja on heti valmista.
Jos ap haluaa kahvin aamulla tiettyyn aikaan nostamatta persusta sängystä niin ap ostaa ajastimellisen keittimen ja lataa sen illalla.
Eroa, mies vaikuttaa oman navan tuijottelijalta, miten hän kohtelee lapsianne, jättääkö nekin odottamaan aamupalaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttäisi enemmän se, että mies ei käy suihkussa. Yök.
Jos hän on käynyt suihkussa illalla?
pesis sitten aamulla kunnolla ph nestesaippualla anus ja sukuelimensä edes,,on ne kainalotkin ja nivusetkin yöllä muhinut peiton alla pieruissa, hyh
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen vätys tuo AP:n mies, aina omat toimet ensimmäisenä !!!
arkena jokainen aikuinen vastaa omista toimistaan ja lähtee. eri asia jos vp, silloin vuorotellen niitä pitkiä aamiaisia ja kaffetta sänkyyn. tuntiin ei saa syödä,ei juoda kahvia kun herää- kortisoli. eli sitten hemmottele. ostakaa omat keittimet ja kellot soi omaan tahtiin. ehkä ne omat veskitkin. oma makuuhuone toimii,omiin rytmeihin. käy kylässä sen toisen huoneessa joskus, ala vetää kun ajetaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Eroa, mies vaikuttaa oman navan tuijottelijalta, miten hän kohtelee lapsianne, jättääkö nekin odottamaan aamupalaa ?
mee hoitoon hus
sulla tulee elämä olemaan vaiketa vielä monella tapaa- olet vastenmielinen ,oletko sairas-tunut mt tyyppisesti esim. sillä noi juttusi ei ihan normitasoa vaan ole. kuka sut haluaa edes lähelleen -järkky akka
Mies on joko homo tai lesbo tai molempia yht'aikaa, sateenkaarihomo.
Jospa mies ei osaa muita asioita kuin vain huomioida omansa, vaikuttanee siltä.
Onko miehellä myös keltaiset varpaankynnet ?
Huoh taas näitä. Ei sun oo pakko seurustella sen kelvottoman miehes kans! Vaihda naiseen tai ole yksin niin tartte vinkua
Ei tuo mikään mies ole --eri--