Saako kaverin ghostata
Saako kaverin, jonka on tuntenut n 10vuotta, ghostata eli kokonaan poistaa elämästään? Kun tämä kutsui minua paskaksi ja uhosi kännissä. Koska näin tein eikä edes tunnu pahalta.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet paska ihminen? Oma syy.
Sanoin etten pidä artistista, mistä kaveri vaahtosi ja fanittaa. Enpä tiedä onko se nyt niin paskaa.
ap
En tiedä mitä pitäisi tehdä, kun entinen kaveri ei usko puhetta. Tuli ilmoittamatta kotiovelle katsomaan mitä mulle kuuluu. Hän laittoi myöhemmin kysleyn viestinä, mitä kuuluu, en vastannut. Aikoo taas toistamiseen tulla ovelle kyselemään. Tää alkaa tuntua jo vainoamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Saako valita oman seuransa?
Olen lopettanut yhteydenpidon elämäni aikana vaikka kuinka monen tyypin kanssa, enkä ole edes ajatellut että se on jotenkin ghoustaamsta.
Miksi nykynuoret tekevät elämästään niin helvetin vaikeaa yliajattelemalla kaikkea?
Jaa että kolmikymppiset ovat nykynuoria. Ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä pitäisi tehdä, kun entinen kaveri ei usko puhetta. Tuli ilmoittamatta kotiovelle katsomaan mitä mulle kuuluu. Hän laittoi myöhemmin kysleyn viestinä, mitä kuuluu, en vastannut. Aikoo taas toistamiseen tulla ovelle kyselemään. Tää alkaa tuntua jo vainoamiselta.
Se on vainoamista vain jos olet pyytänyt häntä jättämään sinut rauhaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vainoamista vain jos olet pyytänyt häntä jättämään sinut rauhaan
Olen sanonut kahteen kertaan, etten jaksa seuraa.
Saako valita oman seuransa?
Olen lopettanut yhteydenpidon elämäni aikana vaikka kuinka monen tyypin kanssa, enkä ole edes ajatellut että se on jotenkin ghoustaamsta.
Miksi nykynuoret tekevät elämästään niin helvetin vaikeaa yliajattelemalla kaikkea?