Lapsella olis neljältä lääkäri aika,päivystys toisella paikkakunnalla...mies ei ole veläkään kotiutunut.
Että ottaa aivoon...
siis ei voi aina antaa odottaa ja myöhästellä!!!
tosi tympeetä,olen yrittänyt soittaa,ei vastaa...laitoin sitten viestin siitä että on se aika tänään,niin eipoä ole mitään kuulunu. :/
Kommentit (9)
Ei kai ap:n pointti ollutkaan se etteikö PÄÄSISI lääkäriin, vaan se, miksi tarvisi hoitaa homma yksin, jos mieskin on olemassa. Ja lisäksi kirjoituksesta sai sen kuvan, ettei miehen meno nyt niin älyttömän tärkeä ollut. Ymmärrän täysin ap, mun mies on kans aina myöhässä ja se on RAIVOSTUTTAVAA!!!
Siksi pääsee helpommalla, kun hommaa vaan oman menopelin, eikä jatkossa edes laske toisen varaan.
Fakta on että naiset saa yleensä kantaa vastuun kaikesta ja selvitä..semmosta se vaan on.
aloin pakkaamaan vauvankin mukaan, jotta päästään ajoissa ja rauhassa perille. Mutta ei sekään ollut kivaa, että mies ei voinut tulla 5-10 minuuttia aikaisemmin kotiin jottei tarvitsisi ottaa vauvaa mukaan. Aina ne valmistelut paljon etukäteen ja joskus turhaan, kun tupsahtikin sitten ovesta, kun me oltiin lähdössä. Tällaista oli monessa muussakin asiassa, aina tosi niukalla aikataululla varautumatta yllätyksiin.
Parannusta on tullut sillä, että olen sanonut ajan, jolloin hänen viimeistään pitää lähteä esim. töistä ollakseen ajoissa kotona. Nykyään lapset toinen koulussa ja toinen päiväkodissa ja jos miehen täytyy jostain syystä hakea lapsi päivähoidosta (hän yleensä vie ja mä haen), niin pakotan hänet vannomaan, että tekee homman ilman viimetippaa ja kyllä tää nyt jo toimiikin. Kuitenkin se 10 minuuttia töissä kauemmin on kuitenkin yksi kärpäsen töräys, josta ei ole mitään hyötyä.
Otat lapset kainaloon ja lähdet lääkäriin? Mihin sä sitä miestä tarviit?