Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hälytykset meni päälle kohteessa. Maksaako se? (Olen siivooja)

Vierailija
03.09.2025 |

Olen siivooja. En ehtinyt lähtemään pois kohteesta tarpeeksi ajoissa ja hälytykset olivat menneet päälle. PAikalle saapui vartija tarkistamaan tilanteen. Minulle on sanottu, että tiettyyn aikaan pitää poistua kohteesta. Eilen en ehtinyt.

Maksaako tuo, kun vartija saapuu tarkistamaan tilanteen? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin kävi joskus noin eikä siitä mitään seurannut. Muuta kun ilmeisen ärsyyntynyt vartija kun kohteessa ei ollutkaan mikään tilanne päällä vaan pelkkä hölmistynyt siivooja.

Mä luulen, että suurin osa luultavasti on vääriä hälytyksiä. Ap etkä sinä ole ainoita, joille noin on käynyt. Mullekin on. Olin poistumassa R-Kioskilta (olin siis töissä siellä) illalla ja juoksin vielä takaisin hakemaan puhelimeni. Sain kyllä painettua hälytyksen pois, ja melkein heti vartiointipalvelu soitti kioskin puhelimeen. Selitin tilanteen, annoin nimeni ja kerroin olevani työntekijä. Hän antoi puhelimessa luvan lähteä. 

Vierailija
22/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aikoinaan ns heittopussina eli tein sijaiskeikkaa siivousfirmassa. Useammin kuin kerran oli huonot opastukset ja joko en tiennyt että hälyt olisi pitänyt laittaa pois päältä tai että ne menee automaattisesti päälle tai sitten mulle annettiin väärä koodi. Ikinä ei kyllä tarvinnut ite maksaa mitään. Eikä niistä muuten ikinä kuulunut mitään piippausta tai muuta, vaan vartija vain ilmestyi paikalle ja kuittasi hälyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy esimieheltäsi? Ei täällä ole sun esimiestä päivystämässä ja vastailemassa ilmaiseksi.

Vierailija
24/24 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy esimieheltäsi? Ei täällä ole sun esimiestä päivystämässä ja vastailemassa ilmaiseksi.

Ilmaiseksi :D :D :D Onkin niin kovan luokan kysymys että palkkaa pitäisi saada palstailusta.