Mä näin kun Petteri tuli Kupittaan Citymarketissa
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Tuli minua vastaan siis
Hetken jo mietin että what
Julkisella paikalla tuleminen saattaa herättää pahennusta kyllä
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin jos on juustoa kärryssä
Uskallan väittää että Petteri Orpon tulemista ei kovin moni ole nähnyt
Yllätyitkö...oisit pistänyt päänsä lapaseen..nolo...
Eikö siellä Kupittaalla ollut just joku kaupassa ilman housuja.
Petteri sopii siihen tuntomerkeiltään kyllä, ei oo keisarillamme niitä uusia vaatteita.
-winner-
Olisit tarjonnut hänelle vaikkapa banaanin.
Joskus voi tulla kuppa kun tulee.
Vierailija kirjoitti:
Stten laaditaan paperi ja sitten mennään työpajaan kouluttajan opastuksella opiskelemaan oikeanlaista tulemista ja sitten pidetään tiedotustilaisuus, jossa kerrotaan, että kaikki jatkuu entisellään ja hallitusohjelma on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä Kupittaalla ollut just joku kaupassa ilman housuja.
Petteri sopii siihen tuntomerkeiltään kyllä, ei oo keisarillamme niitä uusia vaatteita.
-winner-
Onneksi hänellä sentään oli housut kun hän lorotteli sateenvarjostaan vettä Ursula von der Leyenin päähän
Kärpäset menevät kuolemaan vanhojen miesten neniin. Sieraimista voi nähdä niiden pikkujalkojen pilkistävän.
Olen kyllä hämmentynyt, miksei kauppaa oltu tyhjennetty asiakkaista kun Petteri kävi siellä? Onhan hän sentään VIP ja kaikkee...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kärpäset menevät kuolemaan vanhojen miesten neniin. Sieraimista voi nähdä niiden pikkujalkojen pilkistävän.
Nyt vähemmän sitä peukkua.
-winner-
Tuliko se niiden kalliiden juustojen päälle, vai mikä oli niiden fokus tässä tarinassa?
Kyllä minäkin tulisin jos kärry täynnä juustoa...
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se niiden kalliiden juustojen päälle, vai mikä oli niiden fokus tässä tarinassa?
Kokoomuslaista kinkyilyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vähemmän sitä peukkua.
-winner-
Olen absolyt. Juurikin.
Tuli minua vastaan siis