Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko allerginen ihmisille?

Vierailija
02.09.2025 |

Suurin osa on rasittavia ja ärsyttäviä. Minä minä ihmisiä. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan mielenkiinnosta. Mitä puoluetta kannatat? Onko se kenties RKP? Arvasinko oikein?

Vierailija
2/8 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yliherkkä massatapahtumille. Pää hajoo. Pysyn poissa, vaikka joskus olisi kiva käydä katsomassa maailman tähtien esiitymistä. En vaan voi. Menee hermot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. 

Vierailija
4/8 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nykyään melkoisen moukkamaisia, en kestä huonoa ja välinpitämätöntä käytöstä, joten ajan omalla autolla mihin sitten menenkin.

Vierailija
5/8 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiakkaille olen allerginen, lopetin asiakaspalvelutyöt kun en vaan kerta kaikkiaan kestäny niitä kuspäitä.

Vierailija
6/8 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille olen. 

Vierailija
7/8 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikille. Onnellisesti pikku hiljaa erakoitunut ja ajattelen vihdoinkin itseäni. 

Vierailija
8/8 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut allerginen ihmisille, mutta hullut ja kovin ystävälliset mustamaalaajat olivat valehdelleet tuon suuntaista ja ottivat tuon yhdeksi teemakseen eräässä sairaassa ja rikollisessakin gang stalkingissa.  

Suhtsutumiseni siis normaali. Ainoastaan  jos varma tieto 100% varma osallisuudesta gang stalkingiin ja näyttelemiseen, saattaa olla nuiva tai outo suhtautuminen ja syystäkin. Onhan tuollainen jo ihan hullua. 

Siis kaikin puolin normaali  suhtautuminen siis normaaleihin tilanteisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän