Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ghoustaa ja hiivuttaa itsensä pois?

Vierailija
02.09.2025 |

Millainen ihminen ghoustaa ja hiivuttaa itsensä pois?

Eikö voi suoraan sanoa reilusti, ettei kiinnosta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sekään mielestäni kovin reilu ollut

Vierailija
2/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai deittailessa vai?

Vierailija
4/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei jaksa kuunnella kuinka perustelunsa on väärä ja kuinka pitäisi antaa mahdollisuus ym. väninää sellaiselta joka ei vaan kykene hyväksymään asiaa, ei sitten millään. 

Vierailija
5/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut ovat vain kyllästyneet siihen, että vastapuoli alkaa haukkua ja syyllistää, jos kertoo suoraan, ettei tämä toimi.

Vierailija
6/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naissukupuoli ainakin usein selittävänä tekijänä.

Vierailija
7/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama lopputulos. Joskus vaan ei jaksa jauhaa.

Vierailija
8/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ghostaan, koska olen huomannut että osa alkaa haukkumaan ties miksi. Paras oli kun sain kuulla olevani incel kun annoin pakit 🙂

Vierailija
9/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma ihminen, joka haluaa kulkea sieltä, mistä aita on matalin. Kenties hänellä on jotain käsittelemättömiä ongelmia itsensä kanssa, joista ei halua puhua. Näin olen siis itse päätellyt. Terveisin ihminen, joka on tullut ghostatuksi.

Vierailija
10/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa jauhamista mutta, sanoin/pyysin kyllä nätisti ja reilusti häntä jättämään mut rauhaan, mutta kun ei jättänyt. Pakko oli laittaa estot. Kaksi vuotta häiriköintiä oli vähän liikaa. Miksi ette usko kun reilusti sanotaan ja pyydetään?

Vierailija
11/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarma ihminen, joka haluaa kulkea sieltä, mistä aita on matalin. Kenties hänellä on jotain käsittelemättömiä ongelmia itsensä kanssa, joista ei halua puhua. Näin olen siis itse päätellyt. Terveisin ihminen, joka on tullut ghostatuksi.

Kyllä se ongelma oli ihan siellä toisessa päässä, kiusasi kiusaamasta päästyään.

Vierailija
12/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomo

Vierailija
13/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ongelma oli ihan siellä toisessa päässä, kiusasi kiusaamasta päästyään.

Kyllähän kaikki aina itseään kehuu ja syyllisyyden vastapuolelle antaa. Oikeasti hyvin harva ihminen kykenee myöntämään olevansa itse se ongelma niin huomattavasti helpompi vain syyttää tosta 

Vierailija
14/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä samaa jauhamista mutta, sanoin/pyysin kyllä nätisti ja reilusti häntä jättämään mut rauhaan, mutta kun ei jättänyt. Pakko oli laittaa estot. Kaksi vuotta häiriköintiä oli vähän liikaa. Miksi ette usko kun reilusti sanotaan ja pyydetään?

Tuollaisen "vastaanoton" vuoksi moni päätyy olemaan "kaukaa viisas" ja suorittamaan pakkien antamisen selä kiinnostuksen puutteen ilmaisemisen ghostaamalla. Ei haluta ottaa riskiä että päätyy häirittäväksi sen ihmisen taholta jolle on asiallisesti sanonut ettei kiinnosta jne. Ei voi syyttää ghostaajaa sillä maailma täynnä mielipuolia. 

Vierailija
15/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen "vastaanoton" vuoksi moni päätyy olemaan "kaukaa viisas" ja suorittamaan pakkien antamisen selä kiinnostuksen puutteen ilmaisemisen ghostaamalla. Ei haluta ottaa riskiä että päätyy häirittäväksi sen ihmisen taholta jolle on asiallisesti sanonut ettei kiinnosta jne. Ei voi syyttää ghostaajaa sillä maailma täynnä mielipuolia. 

Eri asia, jos joutuu estämään. On kuitenkin ihmisiä jotka kohtelevat kauniisti ja arvostavat, silti ghoustataan. Se on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
16/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ghostaaminen ja hiivuttaminen sama asia?

Vierailija
17/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka sai ghostattavan rikostaustan selville.

Vierailija
18/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneelle rakastuminen aiheuttaa mielihyvähormonien myrskyn jota seuraa jonkun ajan kuluttua romahdus entistä syvempään masennukseen. Itselleni näin on käynyt monta kertaa.

Vierailija
19/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri asia, jos joutuu estämään. On kuitenkin ihmisiä jotka kohtelevat kauniisti ja arvostavat, silti ghoustataan. Se on henkistä väkivaltaa.

Kilinp*skanv*tut se mitään henkistä väkivaltaa ole. Jotain rajaa nyt tuohon draamailuunkin. Sinun mielenterveysongelmasi eivät ole toisen vastuulla. 

Vierailija
20/33 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läksynsä oppinut henkeään ja terveyttään arvostava henkilö.