Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajat

Vierailija
02.09.2025 |

Pitääkö ammatissa olla sosiaalinen vai pärjääkö siinä hiljaisempi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kahdella eri kampaajalla, joista toinen on puhelias ja toinen hyvin hiljainen. Se hiljaisuus on ehkä hieman liian korostunutta, koska siitä saa vähän tylyn vaikutelman etenkin kun hän on hyvin ilmeetön.  Joskus haluaisin sanoa hiljaiselle kampaajalle, että jos edes vähän hymyilisit tulisi olo etten ole hänelle häiriöksi. On kyllä hyvä muuten.

Totta. Ei hiljainen eikä puheripulinen, jotain siltä välitä. Itse en puheliaisuudesta niin pahastu mutta siitä järjettömästä uteliaisuudesta kylläkin.

Vierailija
22/25 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kampaajat ovat tosi puheliaita. Kysyvät sitä sun tätä, ikäänkuin lääkäri.

No se on vähän pakko kysellä. Kampaajat ei ole mitään ajatustenlukijoita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne on niitä ADHD naisia..

Joo, aika usein kylläkin. Itse en juurikaan saa suunvuoroa kuin ottamalla sen väkisin, sitten katsotaan oudon näköisesti. ADHD-ilmaisu ei todellakaan ole väärä.

Kampaajalla voi olla ADHD, siinä missä lääkärilläkin, mutta puheliaisuus ei aina ole merkki ADHDsta. On ihan vaan olemassa puheliaita ihmisiä. Myöskään kaikki joilla on ADHD eivät ole puheliaita. Väittäisin, että niin kampaajissa, kuin lääkäreissäkin on vähemmän ADHD henkilöitä kuin useimmissa muissa ammateissa. Jatkuvaa tauotonta keskittymistä vaativat ammatit eivät ole niitä kaikkein helpoimpia nepsyille yleensäkään. 

Vierailija
24/25 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kahdella eri kampaajalla, joista toinen on puhelias ja toinen hyvin hiljainen. Se hiljaisuus on ehkä hieman liian korostunutta, koska siitä saa vähän tylyn vaikutelman etenkin kun hän on hyvin ilmeetön.  Joskus haluaisin sanoa hiljaiselle kampaajalle, että jos edes vähän hymyilisit tulisi olo etten ole hänelle häiriöksi. On kyllä hyvä muuten.

Totta. Ei hiljainen eikä puheripulinen, jotain siltä välitä. Itse en puheliaisuudesta niin pahastu mutta siitä järjettömästä uteliaisuudesta kylläkin.

Eivätkä kaikki ole onneksi myöskään uteliaita. Minua ei ainakaan yhtään kiinnosta kenenkään vieraan ihmisen asiat. Enimmäkseen kampaajat näkevät ihmiset vain kasana karvaa. Kaikki muu on vain sivuseikkoja.

Vierailija
25/25 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisikin sellainen hiljainen, joka kuitenkin osaa kuunnella ja osaa hyvin työnsä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan