Millaisia kuulokkeita käytät?
Langalliset vai langattomat? Korvanapit vai sankamalliset? Ja onko tietty merkki/malli mitä suosit?
Kommentit (34)
En käytä kuulokkeita kuulen ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AirPods prot. Ainoat vastamelunapit, joista en saa allergiaa korviin. Tykkään niistä kyllä muutenkin, mutta tuo on isoin syy valintaan. Kokeilin miehen kuulokkeita pidemmän aikaa ennen kuin uskalsin ostaa.
Sangalliset aiheuttaa nopeasti päänsärkyä. Monia olen kokeillut. Enää en viitsi niihin tuhlata rahaa.
Minulla on myös ollut tuo ongelma, että kaikista kuulokkeista tulee ihottumaa. Pohdin jo niitä luujohdekuulokkeita, mutta haluaisin vastamelutoiminnon, koska lennän työni puolesta usein. Pitää varmaan ostaa nämä vaikka käytettynä ja kokeilla tuleeko ihottumaa.
Langallisissa high end tai studiokuulokkeissa on vaihdettavat kupit jotain vähemmän hiostavaa materiaalia kuten aitoa nahkaa tai velouria jota löytyy esim. laatuunsa nähden naurettavan edullisesta Beyerdynamics DT990 Pro-mallista joka on todella pitkään tuotannossa ollut studiokuuloke.
JBL sankakuulokkeet. En tunge mitään korviin.
Kuuntelen vain kuulokkeita mistä kuuluu countryä.
Muuta en laita korviini.
Boset täällä. Ei onneksi oli mikään näyttöpääte työ missä tarvitsee koko ajan olla kuulokkeet päässä., kamalaa ois.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpa sitä vitsikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AirPods prot. Ainoat vastamelunapit, joista en saa allergiaa korviin. Tykkään niistä kyllä muutenkin, mutta tuo on isoin syy valintaan. Kokeilin miehen kuulokkeita pidemmän aikaa ennen kuin uskalsin ostaa.
Sangalliset aiheuttaa nopeasti päänsärkyä. Monia olen kokeillut. Enää en viitsi niihin tuhlata rahaa.
Minulla on myös ollut tuo ongelma, että kaikista kuulokkeista tulee ihottumaa. Pohdin jo niitä luujohdekuulokkeita, mutta haluaisin vastamelutoiminnon, koska lennän työni puolesta usein. Pitää varmaan ostaa nämä vaikka käytettynä ja kokeilla tuleeko ihottumaa.
Langallisissa high end tai studiokuulokkeissa on vaihdettavat kupit jotain vähemmän hiostavaa materiaalia kuten aitoa nahkaa tai velouria jota löytyy esim. laatuunsa nähden naurettavan edullisesta Beyerdynamics DT990 Pro-malli
Olen eri, mutta omiin tarpeisiin langalliset kuulokkeet ei oikein sovi. Itsekin olen etsinyt nimenomaan langattomia, joista ei tulisi kutinaa/allergiaa.
Langattomia aina. Nappeja ja sangallisia vaihdellen. Napit on ihan umpisurkeat halpikset, joilla yhteys pätkii, jos ei kuu ole oikeassa asennossa ja sormi on kaksi milliä vinossa vasemmalle eli toimivat miten haluavat. En ole saanut aikaiseksi hankkia parempia. Sangalliset on JBL:n joku malli, joka oli Prismassa tarjouksessa. Puristavat aika tehokkaasti ja peilistä katsottuna näyttävät vähän typerältä (pään mallista johtuen), mutta ihan sama. Käytän kuulokkeita joka tapauksessa vain muutamia kertoja vuodessa, joten ihan sama.
Käytän aina niitä mitkä on helpoin hakata.
Jotain kuulokkeita aina klo 22 jälkeen, jos haluan musiikkia kuunnella. Kerrostalo kun on.
Vierailija kirjoitti:
Ei kysytty kuulolaitteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy vielä , kun noita jatkuvasti käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-niit voi käyttää molempiin suuntiin