Onko sinusta todella lihava ihminen automaattisesti ruma? Jos siis puhutaan kasvoista!
Eli voiko sinusta olla lihavalla ihmisellä kauniit kasvot ja oletko tavannut/nähnyt tälläistä ihmistä?
Kommentit (30)
Saanen nauraa! Itse olen lihava ja kaikki mieheni ovat olleet hyvä kroppaisia ja komeitakin, eikä edes tyhmiä miehiä! Ja minä olen ollut se joka heidät on jättänyt jos homma ei ole toiminut. Tälläkin hetkellä seurustelen 5vuotta oikein komean ja treenaavan miehen kanssa.
Olettepa te tavanneet tyhmiä miehiä vai mistä teidän päähän on tuo tieto/luulo tullut ettei kukaan hyvännäköinen mies ota lihavaa naista? Katsokaas kun viisas mies ei seurustele vartalon eikä kasvojen kanssa vaan sen kanssa mitä tämä naishenkilö noin muuten edustaa.
ja hyvin näyttää pyyhkivän. Meitä on monen kokoisia ja näköisiä. Minulla on ystävinä kauniita ja lihavia, rumia ja lihavia, hoikkia ja kauniita ja hoikkia ja rumia. Itse olen normaalipainoinen ja tavallisen näköinen.
Ei ole hoikkakaan välttämättä kasvoistaan kaunis. Esim. Anne-Mari Sandell, Maria Mutola. Toisaalta toki on paljon kauniita hoikkia naisia.
Lihava voi olla hyvinkin kaunis, mutta vielä kauniimpi olisi tietenkin hoikkana. Lihava voi olla myös ruma.
Tässähän kysyttiinkin mielipidettä. Mutta mietihän itsekkin, voitko todella väittää että kaikki lihavat ihmiset on rumia kasvoiltaan? I don' t think so...
Itse en lähde erittelemään lihavuuteni syitä, mutta väitän että elämäntavat eivät ole ainut syy lihavuuteeni. Mutta kerta olen läskini hyväksynyt ja tyytyväinen itseeni tällä hetkellä niin miksi lähtisin laihduttamaan? Tällä hetkellä nyt en voi laihduttaa raskauteni takia vaikka paino onkin hienosti laskenut n. 10kiloa, mutta en noin muutenkaan ala laihduttamaan yhteiskunnan tai minkään muunkaan asian takia ennenkun itse haluan tehdä niin.
kaislaliina
Mikä siinä on nyt niin vaikeaa hyväksyä. Pitäisikö hehkuttaa että läski on kaunista. Totta on että kaikki lihavat eivät liho kasvoistaan. Tällainen lihava voi olla kaulasta ylöspäin kaunis ja kaulasta alaspäin suurimman osan mielestä vähemmän kaunis.
Niin ja hoikka voi olla myös vähemmän viehättävä. Hoikka vartalokaan ei ole todellakaan automaattisesti kaunis, voi olla huonoa ryhtiä, persjalkaisuutta, epäsopusuhtaisuutta, pömppömahaa jne.
Kaislaliinalle, sulla ei ole yhtään ylipainoa. Kaunis olet kuin missi!
Miten voi olla? Näkishän sen nyt kuvista ja tuskin raskaana voi olla tolla painolla.
Juu, no minulla on bmi yli 50 joten olen superläski jos näin voi sanoa, mutta mutta mielestäni olen hyvinkin kaunis ihminen.. Ainakin sisäisesti. Koskaan ei ole kukaan tullut päin naamaa mitään sanomaan, päinvastoin.. Yleensä olen vaan kehuja saanut, lähinnä itseluottamuksesta joka näkyy ulospäinkin. Olen sinut itseni kanssa ja tyytyväinen vartalooni.
Jokainen voipi käydä katsomassa minun ihraiset kasvoni irc:ssä nimin. kaislaliina.. Tuskinpa monikaan olisi arvannut että olen näinkin iso. Kaikille ei tosiaankaan ne kilot kerry kasvoihin eikä kaulaan. Että tälläistä. :)