Missä iässä nuori tajuaa ettei ole ikuisesti nuori
Kommentit (62)
Sitten kun täyttää 30v eli muuttuu nuoresta aikuiseksi.
26-vuotiaana se iski omaan tajuntaani.
9 vuotiaana se pitäis tajuta, kun huomaa siitä lähtien vuosi numeroiden vain toistuvan.
Kai tuon aika nuorena jo tajuaa, toki suurin osa palstatyhmyreistä ei.... 150 kg 40 v mummelit ovat SILLEE NUORIA!
Jotkut miehet tuntuvat tajuavan vasta 60 vuotiaina, jos katsotaan miten suhtautuvat naisiin, siis nuoriin naisiin seuran haussa
Minä tajusin 47-vuotiaana kun koko joukko esivaihdevuosivaivoja alkoi yhtenä kuukautena. Nyt 3 vuotta myöhemmin nuo vaivat ovat rahoittuneet (mutta voivat tietysti tulla takaisinkin).
Se kai riippuu, itsellä siinä 3-kymppisenä tuli jonkinlainen uusi tietoisuus omasta vanhenemisesta. Sitä ennen se oli kasvua ja kehitystä ja vanhuus oli jotain teoreettista.
Kuka ei ole tajunnut? Vai eikö jotkut halua vanheta?
Minä olen aina tajunuut vanhenevani ja ennen kaikkea olen halunnut vanheta. Vuosien ja vuosikymmenten saatossa kun elämä on aina vain muuttunut paremmaksi ja tulevaisuus valoisammaksi. Ehkä 10 vuoden päästä eläköityäni toivon, että aika pysähtyisi.
saara särmä luulee edelleen olevan hunnutettu kiihoittava 8 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Milloin aloittaja itse tajusi?
Ei ole vielä tajunnut. Luulee olevansa ikinuori, vain muut ympärillä vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
saara särmä luulee edelleen olevan hunnutettu kiihoittava 8 vuotias.
Selkeästi ainakin sinua kiihottava, kun jaksat hänet mainita tavalka tai toisella monessa ketjussa.
Tajusin tuon alle 10 vuoden iässä. Muista en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuon aika nuorena jo tajuaa, toki suurin osa palstatyhmyreistä ei.... 150 kg 40 v mummelit ovat SILLEE NUORIA!
Löytyykö kouvvvvvvvvvvvvvola tatskoja, kaikissa on oma TARINA!
80v mummu totesi ettei ymmärrä
kun hänestä tuli yhtääkkkiä vanha.
Sitten kun huomaa että se Thaimaalainen tyttöystävä on itseä 35 vuotta nuorempi, niin ainakin itselle kävi.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun huomaa että se Thaimaalainen tyttöystävä on itseä 35 vuotta nuorempi, niin ainakin itselle kävi.
On parempi kuin suomipunkero!
Noin 50-vuotiaana vasta sen tajuaa kun alkaa tulla sairauksia, johon tarvitaan lääkitystä eikä saa enää naisia tai töitä.