Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-iän kynnyksellä olevat naiset!

Vierailija
02.09.2025 |

Haaveiletteko esimerkiksi parikymppisen jälkikasvun komeista kavereista? Antavatko flirttiä? Entä sinä? Haaveiletko ylipäätään nuorista miehistä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon panomiehiä ne on vailla, eikä mitään parikymppisiä minuuttimunia jotka tulee reisille.

Vierailija
2/12 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile. Missään tapauksessa. Tykkään kypsistä omaa ikääni vanhemmista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on keski-iän kynnyksellä? Joko olen liian vanha vastaamaan näin 44-vuotiaana :D

En missään nimessä kiihotu tai haaveile parikymppistä. 99% heistä on aivan liian lapsellisen näköisiä ja olemukseltaan myös.

Haluan Miehen. Joka fyysisesti näyttää Mieheltä ja käytös ja olemus samanlaista. Yleensä vähintään pitää olla 40-vuotias. Toisaalta ikää ei sais olla liikaakaan, tiedän vain yhden 58-vuotiaan, jonka kanssa voisin kuvitella mitään. Mutta hän onkin pitänyt huolta kropastaan ja jutuiltaankin on iloinen, huumirintajuinen ja nuoremman oloinen. 

No mutta toisaalta, poikkeuksia löytyy noista nuoristakin, kattelin just yhtä sarjaa Netflixistä, jossa näytteli komea mies ja yllätyin kun oli 28-vuotias. Tajusin toki et on nuorempi, mutten olis uskonut että noin nuori. 

Vierailija
4/12 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen 20-vuotiaista festarimiehistä!

T: Sofia V

Vierailija
5/12 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on keski-iän kynnyksellä? Joko olen liian vanha vastaamaan näin 44-vuotiaana :D

En missään nimessä kiihotu tai haaveile parikymppistä. 99% heistä on aivan liian lapsellisen näköisiä ja olemukseltaan myös.

Haluan Miehen. Joka fyysisesti näyttää Mieheltä ja käytös ja olemus samanlaista. Yleensä vähintään pitää olla 40-vuotias. Toisaalta ikää ei sais olla liikaakaan, tiedän vain yhden 58-vuotiaan, jonka kanssa voisin kuvitella mitään. Mutta hän onkin pitänyt huolta kropastaan ja jutuiltaankin on iloinen, huumirintajuinen ja nuoremman oloinen. 

No mutta toisaalta, poikkeuksia löytyy noista nuoristakin, kattelin just yhtä sarjaa Netflixistä, jossa näytteli komea mies ja yllätyin kun oli 28-vuotias. Tajusin toki et on nuorempi, mutten olis uskonut että noin nuori. 

Kyllä nelikymppinen on jo vähintään keksi-iän kynnyksellä jos ei jo ylikin, nelivitosesta lähtien ollaan jo vankasti keski-ikäisten puolella.

Vierailija
6/12 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisille ne vanhemmatkin miehet tulevat, ja vain sinne, seksi on vain sitä panoa, ikävä kyllä.

Vierailija
7/12 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti. En todellakaan haaveile mistään kakaroista. Mä haluan oikean miehen eikä saa olla paljoa nuorempi. Jopa 10 vuotta nuorempi on mulle liian nuori. Olen itse 46v.

Vierailija
8/12 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen kyllä nuoruutta ja komeutta ja joskus mietin että olisinpa itsekin nuorempi. Mutta olen aivan onnellisesti vähän itseäni nuoremman miehen kanssa naimisissa ja minun silmissäni hän on tietenkin maailman komein. Olen aina viehättynyt suurin piirtein itseni ikäisistä eniten. Plusmiinus viisi vuotta. Joskin pakko sanoa että näin vanhemmiten enemmän miinus kuin plus. Kyllä se ikä miehissäkin näkyy vaikka he itse tuntuvat joskus olevan sille sokeita. 

Vierailija
9/12 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen, vastaukseni on kyllä. Nuorempana pidin aina vanhemmista miehistä, nyt fantasioin nuorista. En nyt ihan nuorista mutta sanotaan noin 25v, ja yhteen sellaiseen törmään arjessa toistuvasti. Minkäänlaiseen konkreettiseen suhteeseen en usko, jääköön ajatuksen ja tervehtimisen tasolle.

Vierailija
10/12 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haaveile. Kiinnostaa vain samanikäiset.

Vierailija
11/12 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu se olla pitää. Esim. Mikko Ahti TTK:sta, ahh mikä mies.

Vierailija
12/12 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tollasella parikymppisellä nylkyttäjällä muka oikeasti tekee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme