Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies taas rakastumaan?

Vierailija
08.04.2007 |

Uskon kyllä että rakastaa, mutta tuntuu että olisi ihan sama kuka tässä paikallani olisi niin rakastaisi silti kun niin kuuluu tehdä...

Tuntuu vaan niin siltä etten ole yhtään mitään...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parisuhde ei ole aina tunteiden hyrskynmyrskyä.

Vierailija
2/12 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta jotain mistä tykkää, lupaudu hieromaan niskaa, järjestä herkkuillallinen,vie lapset hoitoon yhteistä iltaa varten... ym ym...

parisuhdetta pitää hoitaa ja parhaita on pienet teot joilla itse sanot rakastevasi ja välittäväsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat simppeleitä otuksia.

Vierailija
4/12 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäpä jos ei halua että kosken....

Vierailija
5/12 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hyräillä iloisesti, katsele haaveilevasti kaukaisuuteen kuin olisit omissa ajatuksissasi. Pue itsesi viimeisen päälle niihen uusiin vaatteisiin ja häivyt pari kertaa viikossa iltaisin jonnekin sanomatta miehellesi minne (vaikka menisit kirjastoon lukemaan lehtiä).

Saapa nähdä kauan menee, ennen kuin miehesi alkaa taas kiinnostua sinusta :-)

Vierailija
6/12 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

entäpä jos ei halua että kosken....

Vierailija
7/12 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ihan sama kuka tässä hoitais tätä taloutta ja lapsia. Parisuhdetta ei ole olemassakaan ja kosketus on hänelle ihan " kauheeta" . Seksiä kyllä on joskus, mutta kaikenlainen muu kosketus ei onnistu ollenkaan.

se vaan olis mulle se mikä kertois että mies välittää musta. Kyse on varmaan " rakkauden kielestä" ; toiselle rakkauden osoitusta on kosketus, toiselle taas juttelu, jollekin tekeminen eli kun hoitaa kotihommat tms. Pitäis varmaan löytää se kieli mikä kertoo sille miehelle rakkaudesta. Aina parisuhdeoppaissa sanotaan, että suo tarpeesi esille. No, mä olen kyllä sanonut tuhansia kertoja, että kaipaan kosketusta ja hellyyttä, mutta ei tapahdu mitään.

Mieheltä kun kysyn, että mitä sä haluat tai onko susta kaikki ok, se vastaa ettei tiedä tai ihan sama tai joo kaikki ok, ei tässä mitään. Joo, tosi paljon voi tapahtua kehitystä tällaisilla keskusteluilla.

Vierailija
8/12 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki aika menee töihin ja lastenhoitoon, omaan aikaan tai kahdenkeskiseen aikaan ei ole koskaan mahdollisuutta.

Vierailija
9/12 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PItää vaan yrittää järjestää jotain kahdenkeskistä aikaa, edes saunakäynnin ajaksi...

Vierailija
10/12 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näe vaivaa suhteenne eteen, järjestä tilaisuuksia olla kahdestaan. Mieluiten jotain erilaista ja vaihtelua, luksustakin.

Vierailija
11/12 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein edes tiedä miksi mieheni alunperin ihastu muhun kun olin ainaki omasta mielestäni aika mahdoton tapaus...Nyt lasten myötä taidan olla vähän liiankin rauhallinen...Tai en ainakaan välitä tulla ja mennä ja vouhkata samalla lailla kuin ennen...

Iltaisin vietetään yhdessä aikaa ku lapset vielä pieniä ja menee aikaisin nukkumaan, mut ehkä se ei riitä.

Ja no ehkei tarvi enää hirveesti laihtuu ku painoo on jäljellä enää 50 kiloo ja pituutta kuitenki edes 165cm.

Täytyy varmaan vaan alkaa oikeesti enempi katsoon peiliin et ei ois aina näin surkeen ja väsyneen näköinen...

ap....

Vierailija
12/12 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän vain tokaisi ettei se nyt ihan sama ole kuka siinä vieressä on. Meilläkin vähän sama tilanne, iltaisin ei ole edes yhteistä aikaa kun olen niin väsynyt että menen muksujen kanssa samaan aikaan nukkumaan.

Mutta kyllä se rakkaus siellä jossain on vaikka se nyt ei olekaan sitä jokapäiväistä hellittelyä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme