Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kirppishinnoittelussa

Vierailija
08.04.2007 |

Ajattelin laittaa meidän kaikki muumikasetit myyntiin, meillä on ne kaikki. Mitä laittaisit hinnaksi kpl? Eikös voikkin laittaa vähän enemmän kun on valinnan varaa minkä ottaa kerran kaikki sinne vien. Sitten vaatteet, naisten muotivaatteita, onko paha jos laitan 2-5e kpl, riippuen vaatteesta. 5e ajattelin niihin vähän parempiin ja kalliimpiin. Entäs lasten vaatteet? Muotifarkut 5e, onko paha?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos puhut vhs-kaseteista, niin en niistä euroa enempää maksaisi. Uusia saa muutamalla eurolla. DVD:nä ehkä 3 e.

Vaatteita en kirpparilta juuri osta, mutta maksimissaan 5 e noille hintaa.

Vierailija
2/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten videokaseteista pyydetään kirppiksellä yleensä 1-5e, 2-3 näkyvät myyvän parhaiten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyään noita DVD-levyjäkin saa ostaa pakettina. Suosittelisin ihan jotain 1-2 euron hintaa/kpl.

Luulen, että aikuisten vaatteisiin hinnaksi 2-5 eur on ihan ok aluksi, siinähän on sitten tinkimisvaraa.

Itse olen myynyt vanhoja vaatteitani eurolla kappale ja huomannut, että OK; joudun myymään monet vaatteet todella halvalla, mutta samalla lähtee sitten sellaistakin rompetta, jota ei kukaan muuten ostaisi.

5¿ lasten merkkifarkuista on ihan ok. Voithan sitten tarjota jotain paitaa kaveriksi samaan hintaan ;-)

Vierailija
4/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten käy kauppa 1-3 eurolla

huutiksissa ym. toki saattaa saada enemmän

Vierailija
5/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan osta 5¿/kpl... Lastenvaatteet esim. farkut max. 3¿, muita trikoovaatteita max 2¿. Tai pyytäähän saa sitä mitä haluaa, eri asia mitä kukaan maksaa. Naistenvaatteet menee kirppiksella muutenkin huonosti kaupan vaikka myisi ilmaiseksi.

Vierailija
6/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmella eurolla koska ovat hyviä, en kuitenkaan sitä kalliimmalla. Missä päin asut: mihin viet myyntiin?