Miten rauhoitan itseni ennen nukkumaan menoa?
Töissä kävin kuumana yhden keissin takia ja nyt oon ihan ylikierroksilla.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa pitäis olla ilman älylaitteita. Aivot narikkaan ja jotain aku ankkaa vaikka lukea.
Itse tykkään kyllä enemmän nalle puhista
Kloroformia nenäliinaan ja laitat sen kasvoillesi. Nukut hyvin ja heräät aamulla pirteänä.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa pitäis olla ilman älylaitteita. Aivot narikkaan ja jotain aku ankkaa vaikka lukea.
Ei aivoja voi laittaa narikkaan. Ihminen kuolee ilman aivoja.
Noissa Stephen Daltonin jutuissa on se hyvä puoli, että puhelimen ruutu pimenee jo tarinan alussa. Kerronta on todella unettavaa ja miellyttävä ääni.
Juokse maratoni ja käy punttiksella.
Laske hitaasti sadasta yhteen. Ajattele niitä numeroita, ei mitään muuta. Hengitä rauhallisesti.
Jos ei auta, kokeile sanaristikkoa.
Kuuntele Yle Areenasta Volter Kilven Alastalon salissa. Tämä toimii minulle hyvin.
"Töissä kävin kuumana yhden keissin takia ja nyt oon ihan ylikierroksilla."
Ennen kuin lähdet töistä, "pakkaat" mielikuvissa, siis omassa päässäsi, työasiat kirjekuoreen, reppuun, mihin tahansa ja laitat laatikkoon tai jotain. Laatikko kii ja sitten et enää ajattele asiaa. Seuraavana päivänä vasta.
Vältyt stressiltä ja ylikierroksilta.
Joo ja kaik telkkari puhelin sun muut härpäkkeet kii ennenkuin meet sänkyyn, jopa kaks tuntia joskus tarvitaan siihen.
Mutta työt, pakkaa pois ennekuin lähdet sieltä!
Etkä sit vastaa työwatsappeihin!
Vierailija kirjoitti:
Kunnon pajarit saattaa auttaa.
Pajariduuma lakkautettiin vuonna 1711.
Kuuntele Mathias Grassowin Interstellar Gravity-albumia. Älä juo kahvia.
Ajatuksia ja tunteita voi myös kirjoittaa ulos ja vihko laatikkoon piiloon. Kuuntelen klassista tai jotain rentoutusjuttua ja makoilen yrittämättä mitään. Lämmin suihku ennen sänkyyn menoa.