Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ONKO MITÄÄN JÄRKEÄ?? jättää

Vierailija
08.04.2007 |

komea, fiksu, opiskeleva, tienaava avomieheni itseäni nuoremmin jätkän takia??? tämä poika on ravintola-alalla, mutta hänen kanssaan kemiat toimii..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 2 ja 3 mielestä kannattaa 24v iässä jäädä asumaan kämppissuhteeseen? Great... Olen kyllä ihastunut tähän toiseen poikaan :/

ap

mielipiteitä?

Vierailija
2/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiset ja tunteet eivät yleensä ole kovin kestävä pohja millekään suhteelle pidemmän päälle, vaan siitä sattumasta, onko se ihminen sen ihastumisen kaikottuakin yhä sellainen, jonka kanssa haluaa aikaansa viettää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaan (kauheeta ees myöntää) aattelin sitä et kämppis-mieheni on huomattavasti vakavaraisempi ja rikkaampi kuin tämä toinen ihastus. tiedän et mua alkais heti vituttaan et hänellä on niin huono palkkainen työ! :/

ap

mutta eihän se rakkaus tilipussia katso, vai katsooko?

Vierailija
4/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä ole sitä katunut. Nyt meillä on tuon hunsvotin kanssa neljä ihanaa lasta, enemmän tai vähemmän tyydyttävä pitkä avioliitto takana, toki on riitoja, vastoinkäymisiä, tympääntymistä jne. pitkin matkaa ollut ja tulee varmasti olemaankin. Mutta pointti tässä on se, että kannattaa kuunnella sydäntään, ENNEN kuin hankkii lapsia, sillä siinä vaiheessa kun lapsia on, pitäisi olla poissuljettu vaihtoehto enää ihastua muihin. Koska se olisi niiden lasten kannalta katastrofi. Sinulla ei vielä ilmeisesti ole lapsia, joten voit vielä tässä vaiheessa hyvällä omallatunnolla kuunnella sydämesi ääntä...

Vierailija
5/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele järjellä, älä tunteella.

Vierailija
6/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei vain arjessa tajua miten hyvin entisenkin kanssa kemiat oikeastaan toimivat. Itse olen onnellisesti naimisissa miehen kanssa, josta vakavissani suunnittelin eroavani 5v sitten.