Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten sekin mies pelästytettyä pois.

Vierailija
01.09.2025 |

Muutaman viikon jutellut miehen kanssa ja hän sanoi, että haluaisi tulla käymään paikkakunnallani. Laitoin tänään viestiä, että kerron nyt yleisesti, että jos olit tosissasi tänne vierailusta niin toiveeni olisi, että ilmoitat vähän etukäteen ja kertoo missä aikoo olla. Joko mun luona vai hotellissa. Yleensä niin aktiivisesti vastaava mies ei ole vastannut mitään. 

noh. Ei kuin uutta katselemaan sitten. Saa nähdä meneekö seuraavat kaksi vuotta vai pidempään. :D hävettää välillä tämä oma typeryys kun en ymmärrä ihmisten sanaleikkejä vaan otan tosissani. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla varattu mutta uutta matoa koukkuun.

Vierailija
2/10 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas typerä mies. 

On myös sellaisia miehiä, jotka tekee mitä sanoo. Mulle yks mies sanoi tulevansa luokseni toiselle puolelle Suomea. Ja tuli. 

Viime kuussa tuli yhdeksän vuotta täyteen tuosta ensimmäisestä tapaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan liikaa kysymistä mun makuun, plus että mitä se kuuluu chat-ihmiselle missä aion pyöriä jos tulen käymään hänen kulmillaan. Haiskahtaa kontrollifriikiltä, juu ei kiitos.

Vierailija
4/10 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan liikaa kysymistä mun makuun, plus että mitä se kuuluu chat-ihmiselle missä aion pyöriä jos tulen käymään hänen kulmillaan. Haiskahtaa kontrollifriikiltä, juu ei kiitos.

Ja sä vaikutat vainoharhaiselta hyypiöltä.

Vierailija
5/10 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuolla tavalla komentelit? Jos oli ollut tulossa niin olisit antanut tulla ja sitten päättänyt että sopiiko sinulle. 

Vierailija
6/10 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei kommentteja.

Ei sokkotr3ffejä 

täällä päässä.

Hyvää iltaa.

👋

Vierailija
7/10 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menee pidempään. Et vaikuta parisuhdekelpoiselta.

Vierailija
8/10 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin sanonut miehelle, että tule vaan paikkakunnalleni, mutta älä oleta, että yövyt tai tulet mun luona edes käymään. Tuntematon ihminen kannattaa nähdä vain julkisella paikalla.

Vierailija
9/10 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP halusi tietää, aikooko mies kenties yöpyä aapeen luona jotta osaa varautua vieraaseen? Jos tarkoitus on ollut tavata niin kai tuo on ihan normaali kysymys eikä kontrollointi 🤦

Vierailija
10/10 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän miettii vastausta ja vaihtoehtoja.

Siis kuinka pitkään se on ollut vastaamatta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi