Missä aineissa olit koulussa?
Kommentit (36)
Valitettavasti en missään, siksi kouluaika oli niin traumaattista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Budia ja piriä tuli käytettyä
Bud Light?
Piripirikastikkeella.
Äidinkieli, varsinkin ainekirjoitus ( sellainenkin siis joskus oli ), historia, uskonto, matikka, liikunta, Ruotsi ja Saksa.
Alkoholi, pilvi, rauhoittavat.
Meidän oppilaat ovat vähän toisenlaisissa aineissa, mm peukussa ja pilvessä.
Vierailija kirjoitti:
No yks tuttu on opettajana ja pitäähän toi paikkaansa jo vuosia sitten... Se joutuu pitämään huumevalistusta opettajille, vaikka opettaa ihan muuta ainetta.
Kaikissa. Ka 9.2. Mut kuvis, kässä ja äikkä tais olla ne vahvat ja kiinnostavat. Matikka oli 10, mut se meni jotenkin päättelykyvyllä. Ei sinänsä kiinnostanut. Maalaan tauluja, teen käsitöitä ja kirjoittelen vielä boomerinakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yks tuttu on opettajana ja pitäähän toi paikkaansa jo vuosia sitten... Se joutuu pitämään huumevalistusta opettajille, vaikka opettaa ihan muuta ainetta.
Siis oppilaille, mä sekoilen sanoissa, koska olen nukkunut liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa. Ka 9.2. Mut kuvis, kässä ja äikkä tais olla ne vahvat ja kiinnostavat. Matikka oli 10, mut se meni jotenkin päättelykyvyllä. Ei sinänsä kiinnostanut. Maalaan tauluja, teen käsitöitä ja kirjoittelen vielä boomerinakin.
Mulla sujui puukäsityöt, mutta tavalliset käsityöt ei oikein. Olin ainoa tyttö, jolla oli valinnaisena puukäsityöt ja muut tytöt meni tyttöjen kässälle.
Poikain kanssa me juotiin aina välitunnilla paloviinaa ja sen puutteessa joko oikeaa olutta tai tiukan paikan tullen ihan vaan pilsneriäkin. Ei silloin vielä tunnettu maaseudulla edes piriä, peukusta puhumattakaan!
Jotenkin arvasin automaattisesti, mikä on jatko aloituksen kysymykseen!
Teacher placed on leave after Native American student records incident | APTN
Kielet ja ainekirjoitus olivat minulle helppoja. Tietysti jos olisin jaksanut panostaa olisin saanut myös historian, kemian, ja terveysopin kiitettäviksi. Algebra ja Geometria olisivat olleet mielenkiintoisia jos opettaja olisi halunnut niistä sellaisia tehdä. Ei tehnyt, mutta muisti kyllä haukkua kaikki oppilaat säännöllisesti, myös sen hikipingon.
Minun isäni oli opiskellut yliopistossa latinaa ja hän kehuskeli sillä. Kun valitin lapsena, ettei isäni osaa kieliä, niin kuulemma latinaa osaa.